Outbox stał się jedynym serwisantem platformy obsługi wirtualnych operatorów MVNE (Mobile Virtual Network Enabler) w sieci Orange Polska. Spółka jest teraz odpowiedzialna za wspieranie systemu i naprawę ewentualnych błędów wynikających z jego bieżącego użytkowania. Umowa o utrzymaniu platformy wirtualnych operatorów MVNE to kolejny etap liczącej już wiele lat współpracy spółki Outbox z operatorem telefonii komórkowej Orange Polska.
Outbox będzie świadczył usługi utrzymania we wszystkich komponentach platformy – CRM, EAI, Order Management, Provisionning oraz Billing, które obsługują działalność firm w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatora Orange.
„Powierzenie Outbox kontraktu utrzymaniowego całej platformy Orange MVNE obejmującej tak szeroki wachlarz systemów jest potwierdzeniem wysokiej jakości dotychczasowej współpracy z Orange Polska”- podkreśla Marcin Ciesielski.
Od kilku lat spółka Outbox sukcesywnie powiększa zakres usług oferowanych klientom. Szereg znaczących kontraktów wygranych w ostatnim czasie, w tym współpraca w zakresie budowy produktów Oracle w centrum programistycznym Outbox w Polsce, podkreśla pozycję Outbox jako lidera na rynku rozwiązań CRM. W celu osiągnięcia jeszcze większej dynamiki ekspansji na rynki zagraniczne (20 miejsce w rankingu eksporterów TOP200 Computerworld) w ostatnim czasie spółka otworzyła oddział we Francji obsługujący klientów z Francji, Wlk Brytanii, Hiszpanii oraz krajów Beneluksu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.