Pół roku po zmianie nazwy z Overstock.com na O.CO, amerykańska firma postanowiła powrócić do swej oryginalnej nazwy. Przedstawiciele internetowego sprzedawcy twierdzą, że była to zbyt pochopna decyzja.
Firma Overstock.com kupiła domenę O.CO w lipcu ubiegłego roku za 350 tys. dolarów. Był to jeden z hitów otwierającego się właśnie kolumbijskiego rejestru. Na początku bieżącego roku firma przedstawiła swój plan wykorzystania nazwy jako skrótu do strony internetowej. Szybko okazało się jednak, że to więcej niż skrót – firma postanowiła zmienić swoją nazwę na O.CO.
Ale decyzja nie była najlepsza, przekonują obecnie przedstawiciele firmy. Co prawda klienci zareagowali pozytywnie na nową nazwę, ale zbyt często mylili w swych przeglądarkach O.CO z O.COM.
Zmiana zaszła zbyt szybko, co wprowadzało zamieszczanie wśród ludzi. To oznacza, że nie wykonaliśmy dobrej roboty. Będziemy wciąż skupiać się na O.CO, choć może w wolniejszym tempie – powiedział Jonathan Johnson, prezes Overstock.com.
Rejestr .CO osiągnął świetny wynik – ponad milion zarejestrowanych nazw w niecały rok. Nie rozwiązuje to jednak problemu: internauci wciąż mylą .CO z .COM. Boleśnie odczuła to właśnie Overstock.com.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.