Pakiet SKID MacroSoftu w sieci hotelarskiej

MacroSoft Wrocław rozpoczyna wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie SKID w firmie Interferie sp. z o.o. Interferie jest firmą z branży hotelarskiej, w której 100 proc. udziałów posiada KGHM Polska Miedź S.A. W skład sieci Interferie wchodzi 16 obiektów turystycznych i hotelarskich na terenie Polski. Wdrożenie obejmie 6 modułów systemu SKID.

Rozwiązanie SKID zostało wybrane do wspierania zarządzania siecią 10 całorocznych obiektów turystycznych należących do lubińskiej spółki. Pakiet będzie działał w sieci rozległej przy wykorzystaniu platformy Linuxa. Stacje klienckie będą pracowały w trybie graficznym. Zabezpieczenie danych będzie realizowane przez zastosowanie połączeń szyfrujących.

W pierwszym etapie wdrożenie systemu obejmie centralę w Lubinie. Na potrzeby zarządzania siecią hoteli MacroSoft zaimplementuje moduł finansowo księgowy FIKS, ewidencji środków trwałych ESTRA, kadrowo-płacowy KALI oraz MAGFAKT – obsługujący procesy magazynowe i fakturowanie. Zarząd spółki będzie korzystał z programu INFOMEN, systemu klasy EIS – Executive Information System, który zapewni kadrze menedżerskiej Interferii stały dostęp do bieżących analiz finansowych, sprzedażowych i kosztowych. Bardzo ważnym elementem wdrażanego rozwiązania jest możliwość wykorzystania w module FIKS systemu tak zwanych wyróżników. Taka metoda księgowania pozwala na szczegółową analizę przychodów oraz kręgów powstawania kosztów. Przy pomocy wyróżników Interferie będą dysponowały możliwością szczegółowej analizy każdego z obiektów w wielowariantowych przekrojach.

W centrali Interferii system SKID zostanie zainstalowany w wersji dostępowej na 10 użytkowników. Finalnie z systemu korzystać będzie około 25 użytkowników.

Po zakończeniu wdrożenia w centrali planuje się podłączenie do bazy danych wszystkich obiektów turystycznych w Polsce należących do Interferie. Platforma Linuxowa umożliwi pracę oddziałów w trybie zarówno „on”, jak i „off-line”. System SKID docelowo będzie zintegrowany z systemem DM Plaza, wspomagającym zarządzanie częścią rezerwacyjną sieci hoteli. Takie połączenie zautomatyzuje w przyszłości proces obsługi zamawiania pokoi we wszystkich ośrodkach od momentu zamówienia po wystawienie faktury i jej rejestrację.

Ze względu na rozproszoną strukturę ośrodków Interferie planuje wykorzystanie programu KALI – kadry i płace w wersji internetowej. Pracownicy będą mieli bezpośredni dostęp poprzez przeglądarkę internetową między innymi do własnych kartotek osobowych, danych o ubezpieczeniu, zarobkach, potrąconych zaliczkach i podatkach w rozbiciu na składniki bez konieczności kontaktu z centralą.

http://www.macrosoft.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top