Pakiet WPPremium – nowa usługa w ofercie reklamowej WP – to oferta dla klientów, którzy chcą się wyróżnić, stawiając przede wszystkim na jakość reklamy i kontekst, w którym się pojawia.
Wprowadzając pakiety WPPremium jako kluczową przyjęto zasadę, iż będą one emitowane wyłącznie w najbardziej prestiżowych serwisach Wirtualnej Polski: na Stronie Głównej WP (http://www.wp.pl), w Wiadomościach WP (http://wiadomosci.wp.pl) oraz w Linii Biznes (serwisy Finanse, Banki, Waluty, Giełda, Fundusze, Emerytury, Ubezpieczenia, Podatki, Firma, Menedżer, Kadry).
Warto podkreślić, że reklama w tych pakietach jest znacząco tańsza niż kupowana bezpośrednio w wymienionych serwisach lub w liniach tematycznych. Istotny jest także fakt, że w serwisach wchodzących w skład pakietu Premium, nie są emitowane reklamy w tanich pakietach zasięgowych, kampanie rozliczane za wynik (CPA, CPL, CPC), a także autopromocje. Oznacza to, iż użytkownicy stykają się ze znacznie mniejszym clutterem reklamowym, a dzięki temu reklama jest bardziej zauważalna.
Prowadzenie kampanii, w których nie chodzi o jakość, a wyłącznie o ilość, wydaje się działaniem krótkowzrocznym. Cieszy nas więc, że nie wszyscy reklamodawcy poszukują najtańszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Produkty pakietu WPPremium zapewniają prestiżowe otoczenie kontekstowe. Oferta skierowana jest do klientów, którzy nie chcą zaistnieć z reklamą swoich produktów w sąsiedztwie treści nie do końca kontrolowanych, czy wątpliwej jakości, gdyż z oczywistych względów wpływa to niekorzystnie na wizerunek marki. – podkreśla Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy WP.
Wirtualna Polska proponuje reklamodawcom trzy podstawowe modele emisji pakietów, różniące się między sobą wchodzącymi w ich skład serwisami i ceną. Są to:
- WPPremium HP – pakiety emitowane są jedynie na Stronie Głównej WP – skutecznie uzupełniając ofertę „dniówek” na Stronie Głównej;
- WPPremium Biz – pakiety emitowane są na Stronie Głównej, Wiadomościach i Linii Biznes;
- WPPremium Info – pakiety emitowane są na Stronie Głównej i w Wiadomościach.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.