Firmy Panda Security i Spamina podpisały porozumienie o współpracy, dzięki której oferować będą profesjonalne rozwiązania gwarantujące kompleksową ochronę poczty e-mail. Nowe rozwiązania będą dostępne na rynku w czwartym kwartale br. i będą sprzedawane zarówno w formie urządzenia jak i usług świadczonych w modelu cloud computing.
Porozumienie z Panda Security to ważny krok dla firmy Spamina, który pozwoli na pełną penetrację rynku oraz wzmocni jej wizerunek wśród użytkowników.
„Fakt, że taka doświadczona firma jak Panda Security polega na naszych rozwiązaniach jest najlepszym dowodem, iż nasza ochrona e-mail oferuje najwyższą gwarancję ochrony, skuteczności, osiągów oraz optymalizacji zasobów (technicznych i ludzkich)” – twierdzi Ramon Planas wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu firmy Spamina. „Szacujemy, że dzięki temu porozumienie i obecności Panda Security na rynkach międzynarodowych, baza naszych klientów wzrośnie w najbliższym roku o 60%”.
Jak twierdzi Josu Franco Corporate Business Development Director w Panda Security: „Dzięki porozumieniu z firmą Spamina możemy zaoferować rozwiązania do ochrony brzegów sieci jak i nowe usługi bezpieczeństwa wykorzystujące strategiczny dla nas model cloud computing, które będą bardziej efektywniej i wydajniej chronić naszych klientów”.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.