A mój facet umie zmieść wszystko z powierzchni ziemi, A mój tata ciągle zasuwa i Świetnie wiążę koniec z końcem – to trzy hasła, które od początku sierpnia pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Partnerem ogólnopolskiej kampanii społecznej jest Clear Channel Poland.
Przez cztery tygodnie sierpnia, w największych miastach Polski pojawią się billboardy, które w nieco przewrotny sposób będą pokazywały, że łączenie pracy zawodowej i obowiązków domowych przez Panów, może być źródłem radości dla całej rodziny.
Kampania reklamowa jest jednym z zaplanowanych przez nas działań, które mają na celu zachęcenie Panów do większego zaangażowania się w życie rodzinne – mówi Anna Augustyn koordynator kampanii Partnerska Rodzina. Chcemy, wykorzystując różnorodne narzędzia, pokazywać Panom, że ich większy udział w pracach domowych, może się odbywać bez uszczerbku dla ich kariery zawodowej. W naszą dyskusję chcemy włączyć jeszcze dwa inne głosy. Pierwszy to głos Partnerki, która musi nauczyć się dzielić swoimi obowiązkami, a równocześnie doceniać wartość zaangażowania mężczyzny w życie rodzinne i go po prostu chwalić. Drugi to komentarz dziecka, dla którego obecność w domu radosnego taty jest gwarancją szczęścia – dodaje Anna Augustyn.
Partnerem medialnym kampanii została Clear Channel Poland – firma reklamy zewnętrznej, która udostępniła nośniki, zaś kreację opracowała agencja Sundaylove.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.