Partnerstwo niezbędne dla polskiego Public Relations

W dniu 19 września 2002r. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) oraz internetPR.pl, serwis polskich praktyków Public Relations, którego pomysłodawcą jest firma netPR.pl, poinformowały o podpisaniu porozumienia o współpracy. Przedmiotem współpracy będzie kreowanie serwisu internetowego społeczności Public Relations, skupiającego zarówno praktyków-specjalistów ds. PR, jak też teoretyków i osoby zainteresowane tą tematyką.

Celem współpracy jest rozpowszechnianie i promowanie europejskich i międzynarodowych standardów postępowania szeroko rozumianego Public Relations w polskim środowisku PR, przekazywanie praktycznej wiedzy, dzielenie się doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także poszukiwanie nowych rozwiązań w dziedzinie komunikacji. Wspólnym zamierzeniem jest tworzenie żywej i dynamicznej platformy wymiany doświadczeń, poglądów i umiejętności związanych z komunikacją oraz współpraca przy innych projektach mających na celu edukację oraz integrację polskiej branży Public Relations.

„Podpisanie porozumienia z netPR.pl jest bardzo ważnym krokiem dla naszego Stowarzyszenia, gdyż pozwoli nam połączyć siły polskiej społeczności Public Relations z profesjonalnym portalem zajmującym się tą tematyką, a którego będziemy jednym z twórców. W dobie intensywnych zmian funkcjonowanie bez internetu jest niewyobrażalnie trudne, zwłaszcza dla ludzi zajmujących się profesjonalnym informowaniem i komunikowaniem z otoczeniem” – powiedział Gerald Abramczyk, Prezes PSPR.

Serwis internetPR.pl powstał w maju 2002 roku jako pierwszy krok w budowie medium internetowego, które ma skupić wokół siebie grupę zawodową polskich specjalistów Public Relations. Projekt jest niekomercyjny, a redagowany będzie przez społeczność branżową. Do udziału w rozwoju serwisu zaproszono osoby, firmy i instytucje związane z polską branżą Public Relations.

„Budujemy internetPR.pl widząc wielką potrzebę jego istnienia dla polskiej branży Public Relations. Cieszymy się, że już na początku drogi nie jesteśmy osamotnieni. Udział Stowarzyszenia w rozwoju projektu jest elementem, który zagwarantuje poziom merytoryczny serwisu oraz sprawi, że życie polskiego Public Relations będzie się lepiej przekładało na treści i dyskusje w internetPR.pl” – powiedział Marek Woźniak, pomysłodawca serwisu internetPR.pl.

http://www.internetPR.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top