W dniu 19 września 2002r. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) oraz internetPR.pl, serwis polskich praktyków Public Relations, którego pomysłodawcą jest firma netPR.pl, poinformowały o podpisaniu porozumienia o współpracy. Przedmiotem współpracy będzie kreowanie serwisu internetowego społeczności Public Relations, skupiającego zarówno praktyków-specjalistów ds. PR, jak też teoretyków i osoby zainteresowane tą tematyką.
Celem współpracy jest rozpowszechnianie i promowanie europejskich i międzynarodowych standardów postępowania szeroko rozumianego Public Relations w polskim środowisku PR, przekazywanie praktycznej wiedzy, dzielenie się doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także poszukiwanie nowych rozwiązań w dziedzinie komunikacji. Wspólnym zamierzeniem jest tworzenie żywej i dynamicznej platformy wymiany doświadczeń, poglądów i umiejętności związanych z komunikacją oraz współpraca przy innych projektach mających na celu edukację oraz integrację polskiej branży Public Relations.
„Podpisanie porozumienia z netPR.pl jest bardzo ważnym krokiem dla naszego Stowarzyszenia, gdyż pozwoli nam połączyć siły polskiej społeczności Public Relations z profesjonalnym portalem zajmującym się tą tematyką, a którego będziemy jednym z twórców. W dobie intensywnych zmian funkcjonowanie bez internetu jest niewyobrażalnie trudne, zwłaszcza dla ludzi zajmujących się profesjonalnym informowaniem i komunikowaniem z otoczeniem” – powiedział Gerald Abramczyk, Prezes PSPR.
Serwis internetPR.pl powstał w maju 2002 roku jako pierwszy krok w budowie medium internetowego, które ma skupić wokół siebie grupę zawodową polskich specjalistów Public Relations. Projekt jest niekomercyjny, a redagowany będzie przez społeczność branżową. Do udziału w rozwoju serwisu zaproszono osoby, firmy i instytucje związane z polską branżą Public Relations.
„Budujemy internetPR.pl widząc wielką potrzebę jego istnienia dla polskiej branży Public Relations. Cieszymy się, że już na początku drogi nie jesteśmy osamotnieni. Udział Stowarzyszenia w rozwoju projektu jest elementem, który zagwarantuje poziom merytoryczny serwisu oraz sprawi, że życie polskiego Public Relations będzie się lepiej przekładało na treści i dyskusje w internetPR.pl” – powiedział Marek Woźniak, pomysłodawca serwisu internetPR.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.