mobijoy! należący do giełdowej Grupy One-2-One przygotował kolejny projekt dla marki Rexona, zapewniając komunikację SMS w najnowszej kampanii promocyjnej Rexona Woman. Uczestniczki loterii „Pewność w najlepszym stylu” mogą wygrać m.in. wyjazd na wielkie zakupy do Paryża z Joanną Horodyńską.
Joanna Horodyńska, modelka i prezenterka telewizyjna będzie przewodniczką po najlepszych paryskich butikach. Podczas czterodniowych zakupów będzie pełniła rolę osobistej stylistki, która posłuży radą, jak dobrać najmodniejsze ubiory idealnie pasujące do osobowości i sylwetki kupującej. Każda z laureatek będzie mogła wydać w paryskich butikach aż 10 tys. zł.
Paryskie zakupy będzie można zrealizować w styczniu 2010 roku. Wśród osób, które wezmą udział w promocji rozlosowanych będzie także 120 zestawów kosmetyków.
Loteria Rexona Woman kończy się 13 grudnia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić dowolny antyperspirant tej marki, zachować dowód zakupu i wysłać SMS-em hasło „Paryż” na numer 7037.
Koncepcję paryskiej promocji przygotowała dla koncernu Unilever agencja Change Connection.
Projekt dla kobiecej linii kosmetyków Rexona jest kolejnym projektem dla tej marki przygotowanym w tym roku przez mobijoy!. Kilka tygodni temu agencja z Grupy One-2-One zapewniła komunikację SMS dla loterii promującej kosmetyki Rexona Man.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.