Jeden z liderów w branży płatności internetowych, należąca do eBaya firma PayPal, rozpocznie wydawanie wirtualnych kart kredytowych. W ten sposób możliwe stanie się płacenie za usługi w serwisach, które nie mają podpisanej umowy z amerykańskim koncernem – podał Reuters.
Nowe narzędzie – PayPal Secure Card – zostanie zaprezentowane we wtorek i będzie miało postać plug-inu instalowanego w przeglądarce WWW. Usługa sama rozpozna, kiedy użytkownik znajdzie się w kasie internetowego sklepu, który nie akceptuje standardowej formy płatności i zaoferuje dodatkowy sposób uregulowania należności. Jeśli internauta zdefiniuje wcześniej swoje dane, zostaną one automatycznie wprowadzone do formularza.
Na żądanie zostanie wygenerowany unikalny numer karty kredytowej MasterCard (w tej sprawie zostało już podpisane porozumienie). Chris George, dyrektor produktów finansowych w PayPal, powiedział Reutersowi: Z punktu widzenia sprzedającego wygląda to jak zwykła transakcja kartą. Dla klienta jest to z kolei typowy zakup przez PayPal.
Produkt przetestowały 3 miliony klientów w ciągu ostatniego roku. Działa w przeglądarkach Internet Explorer i Firefox. Użytkownicy Safari mają ograniczony dostęp. Prywatne dane zapisywane są na specjalnych serwerach PayPal, a nie na lokalnym dysku komputera.
Źródło: Reuters
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.