Podserwis giełdowy Serwisu Biznes INTERIA.PL wzbogacił się o kolejną, interesującą dla inwestorów opcję – unikalną na rynku możliwość wglądu w czasie rzeczywistym w szczegóły karnetu zleceń.
Od kilkunastu dni dostępna jest w portalu pełna informacja na temat przebiegu sesji giełdowej, a więc wszystkich złożonych zleceń (na każdym z walorów). Obserwacja zleceń z karnetu możliwa jest dzięki udostępnieniu portalowi przez GPW dostarczanych w sposób ciągły informacji na temat zleceń. Na stronach INTERIA.PL prezentowane są wszystkie zlecenia kupna, wszystkie zlecenia sprzedaży oraz – dodatkowo – zestawienie 50 najlepszych zleceń kupna-sprzedaży.
Bardziej szczegółowe informacje na temat bieżących zleceń w karnecie dają pełniejszy obraz rynku w trakcie sesji giełdowej i zwiększają prawdopodobieństwo przewidzenia tendencji na określonym walorze. Tym samym możliwe jest podejmowanie trafniejszych i obarczonych mniejszym ryzykiem decyzji na temat zakupu i sprzedaży akcji.
Dotychczas dane tego typu dostępne są wyłącznie w niektórych punktach obsługi klienta biur maklerskich, przez co korzystać z nich mogła wyłącznie wąska grupa bardzo aktywnych graczy giełdowych. W Internecie portal INTERIA.PL jest obecnie jedynym miejscem, gdzie użytkownicy mogą mieć bezpłatny wgląd w takie informacje.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...