Serwisy Piar.pl i Sovetnik.ru podjęły decyzję o przygotowaniu wspólnego numeru. Będzie to kolejna edycja drukowanej wersji czasopisma branżowego Sovetnik. Bodźcem do kontynuacji tej formy współpracy był duży sukces poprzedniego przedsięwzięcia. Najbliższe wydanie będzie oceną i analizą tego, co zmieniło się w public relations, na tle poszerzenia UE, w Europie Środkowo – Wschodniej (CEE).
Obie redakcje pracowały nad poprzednim numerem kilka miesięcy. Trafiły do niego najciekawszy analizy, opinie i projekty przygotowane przez specjalistów z krajów CEE.
W gronie autorów znaleźli się wybitni konsultanci PR z Białorusi, Bułgarii, Czech, Rosji, Serbii i Czarnogóry, Ukrainy, Węgier oraz krajów nadbałtyckich. Nie zabrakło także rodzimych artykułów.
– Liczymy na pojawienie się nowej tradycji w historii współpracy naszych mediów; wspólne przygotowanie corocznego wydania, poświęconego rynkom krajów CEE. Uważamy, że pojawienie się takiego numeru przyniesie realne korzyści czytelnikom – wyjaśnia dr Waldemar Rydzak z naukowej rady programowej Piar.pl.
W ostatnim wydaniu o swoich doświadczeniach napisali:
– Arturas Jonkus, koordynator ds. PR w krajach CEE spółki „Yukos” i założyciel agencji „Jonkus&Partneris”,
– Vita Savicka, była rzeczniczka prezydenta Łotwy i obecny dyrektor wykonawczy agencji „BPS”,
– Roman Ulanowski, były rzecznik prasowy kontyngentu pokojowego sił policyjnych
w Kosowie.
Wybrane artykuły znajdują się w serwisie Piar.pl. Można w nim znaleźć również pełne, oryginalne wydanie Sovetnika.
Zgodnie ze strategią serwisu Piar.pl, nawiązuje on współpracę z uznanymi przedstawicielami zagranicznych mediów. Współpraca z rosyjskim Partnerem trwa
od 2 lat. Piar.pl dzięki portalowi Sovetnik.ru przekazuje swoim czytelnikom rzetelne, branżowe informacje z Rosji, Ukrainy oraz innych krajów ze Wschodu.
Piar.pl należy także do światowej sieci informacyjnej PRWeek Worldwire.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.