Piar.pl patronem RemaDays

Vortal Piar.pl został medialnym patronem branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Celem spotkania jest integracja przedstawicieli sektorów branży marketingowej. Impreza odbędzie się w dniach 24-26 marca 2005 roku. w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Decyzję o udziale w wydarzeniu podjęło już ponad 200 firm.

Trzydniowa impreza RemaDays będzie składać się z części kongresowej i targowej. Część kongresowa obejmie panele dyskusyjne i seminaria, poświęcone prezentacji narzędzi marketingu, PR i reklamy, wykorzystywanych na polskim rynku. Część targowa RemaDays będzie okazją do zaprezentowania się m.in. dla mediów, agencji reklamowych typu full-service, agencji public relations, domów mediowym, instytucji badawczych, firm outdoorowych oraz producentów artykułów reklamowych. W spotkaniach RemaDays wezmą także udział przedstawiciele organizacji branżowych, m.in. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Organizatorem wydarzenia jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o.

Znana jest już dziesięcioosobowa Rada Programowa Kongresu RemaDays. W jej składzie znaleźli się wybitni polscy specjaliści od marketingu, PR i reklamy: Jakub Bierzyński (OMD Poland), Bartłomiej Gola (Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego), Paweł Kastory (Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych), Grzegorz Kiszluk (Brief), Krzysztof Kruszewski (SMG/KRC Millward Brown), prof. Ryszard Ławniczak (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP), Sebastian Łuczak (Pekao S.A.), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations), dr Dariusz Tworzydło (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie), Marek Wróbel – sekretarz rady (Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations).

W styczniu Piar.pl będzie dostępny również w wersji drukowanej. ‘Piar.pl’ będzie pierwszym w Polsce magazynem poświęconym public relations.

http://www.piar.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry