Serwis Public Relations Piar.pl oraz HOGA.PL nawiązały na początku października współpracę dotyczącą wzajemnej promocji. Do końca roku na stronach obu serwisów będą się pojawiać materiały zachęcające do skorzystania z oferowanych przez nie usług.
– Jest to pierwszy krok do nawiązania szerszej współpracy między firmami. Na dzień dzisiejszy umowa z HOGA.PL umożliwia przedstawienie naszej oferty szerszemu gronu potencjalnych użytkowników – mówi Roma Busse z Piar.pl
Współpraca z serwisem Piar.pl to możliwość dotarcia z informacją o produktach i usługach oferowanych przez HOGA.PL S.A. do interesującej Spółkę grupy docelowej – pracowników działów PR, marketerów odpowiedzialnych za wizerunek firm w Internecie – wyjaśnia Tomasz Kosobucki, prezes zarządu HOGA.PL S.A.
Obecna na warszawskiej GPW HOGA.PL S.A. (HGA) oprócz prowadzenia pierwszego na rynku portalu usługowego (www.hoga.pl), skupia swoją działalność na wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie klasy ERP/CRM, handlu sprzętem i oprogramowaniem komputerowym, świadczeniu usług hostingu (www.webserwer.pl), kreacji systemów WWW (www.studio.hoga.pl) oraz prowadzeniu e-badań rynku i opinii (www.opinie.pl).
http://www.piar.pl
http://www.hoga.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.