Telewizja interaktywna iTVP od 16 maja realizuje kampanię reklamową zarządzaną za pomocą własnego wideo adserwera, który umożliwia precyzyjne targetowanie, planowanie i emisję reklam wideo przed programami dostępnymi na itvp.pl.
W ramach kampanii zleconej przez agencjęFastbridge (Initiative Media) dla PTK Centertel, przy wybranych programach dostępnych na żywo i na żądanie w iTVP emitowane są spoty kampanii „Orange – potrójne doładowanie”. Orange to pierwsza marka, której reklamy są dołączone do niemal wszystkich materiałów wideo dostępnych na itvp.pl.
– Dzięki stworzonym w Telewizji Polskiej technologiom możemy zaoferować klientom nowoczesny, unikalny na rynku produkt łączący zalety reklamy telewizyjnej i możliwości jakie daje Internet – mówi Marcin Bochenek, członek Zarządu ds. technologii i rozwoju.
Oprócz reklamy wideo obecnie iTVP proponuje reklamodawcom także sponsoring. W ramach tej oferty w serwisie danego programu lub wydarzenia zamieszcza się identyfikację graficzną sponsora z linkiem do jego stron internetowych, a przed materiałami wideo z tego serwisu emitowana jest tzw. plansza sponsorska. W ofercie dostępne są także serwisy sponsorowane.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.