Pierwsza szeroka kampania reklamowa w iTVP

Opublikowano: 17 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Telewizja interaktywna iTVP od 16 maja realizuje kampanię reklamową zarządzaną za pomocą własnego wideo adserwera, który umożliwia precyzyjne targetowanie, planowanie i emisję reklam wideo przed programami dostępnymi na itvp.pl.
W ramach kampanii zleconej przez agencjęFastbridge  (Initiative Media) dla PTK Centertel, przy wybranych programach dostępnych na żywo i na żądanie w iTVP emitowane są spoty kampanii „Orange – potrójne doładowanie”. Orange to pierwsza marka, której reklamy są dołączone do niemal wszystkich materiałów wideo dostępnych na itvp.pl.

– Dzięki stworzonym w Telewizji Polskiej technologiom możemy zaoferować klientom nowoczesny, unikalny na rynku produkt łączący zalety reklamy telewizyjnej i możliwości jakie daje Internet – mówi Marcin Bochenek, członek Zarządu ds. technologii i rozwoju.

Oprócz reklamy wideo obecnie iTVP proponuje reklamodawcom także sponsoring. W ramach tej oferty w serwisie danego programu lub wydarzenia zamieszcza się identyfikację graficzną sponsora z linkiem do jego stron internetowych, a przed materiałami wideo z tego serwisu emitowana jest tzw. plansza sponsorska. W ofercie dostępne są także serwisy sponsorowane.

www.itvp.pl

Hanna LaskowskaPierwsza szeroka kampania reklamowa w iTVP

Podziel się!

O autorze

hania