AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa uruchomiona przez firmę AdAction, oferuje reklamę internetową emitowaną na serwisach poświęconych grom. To pierwsza w Polsce wertykalna sieć reklamowa pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona graczy.
AdAction Network oferuje powierzchnie reklamową na ponad 30 serwisach o grach komputerowych, przeglądarkowych i na konsole. Zasięg sieci wynosi obecnie ponad dwa miliony użytkowników, a witryny w jej portfolio skierowane są do różnych grup graczy: od grających okazjonalnie i dla rozrywki po tak zwanych heavy gamers. W ofercie AdAction Network można znaleźć wszystkie klasyczne formy reklamy internetowej oraz dedykowane akcje sponsoringowe.
– Możemy dopasować reklamę do konkretnych grup wiekowych, możemy wyodrębnić odbiorcę okazjonalnego, który gra po to, żeby miło spędzić czas, jak i gracza zawodowego, dla którego gra jest profesją. Możemy też przygotować konkretne działania w wielu różnych obszarach, od stron internetowych zaczynając, a na reklamie w telefonach komórkowych czy grach pudełkowych kończąc. Obserwując rozwój reklam video mocno stawiamy na tę formę. Reklama w Internecie i w grach staje coraz bardziej emocjonalna niż informacyjna. – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży AdAction.
Wertykalna sieć reklamowa to kolejny element szerokiej oferty AdAction, w której poza reklamą internetową są między innymi reklama dynamiczna w grach na PC i konsole, w grach przeglądarkowych, aplikacjach i grach na telefony komórkowe oraz produkcja gier reklamowych na potrzeby konkretnych akcji promocyjnych.
– Młodzi ludzi coraz więcej czasu poświęcają na granie i coraz trudniej ich złapać przed telewizorem, nie wspominając o prasie. Dla młodych ludzi liczy się ich laptop, który służy do pracy, do rozwijania ich zainteresowań a także zapewnia rozrywkę. Nasza sieć trafia do aktywnych młodych ludzi, których stać na zakup gier, którzy grają gry flash, gry przeglądarkowe, gry na konsolach i na PC. To bardzo atrakcyjna grupa dla marketerów. – dodaje Adam Dyba, prezes AdAction.
Popularność gier video i wydatki na tą formę rozrywki od kilku lat stale rosną, a produkcja niektórych tytułów konkuruje z branżą filmową zarówno pod względem rozmachu i nakładów, jak i osiąganych wyników finansowych – na przykład zyski ze sprzedaży gry “Guitar Hero 3: Legends of Rock” przekroczyły jeden miliard dolarów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.