Pierwsze urodziny BizOn media

Mija rok działalności biznesowego domu sprzedaży mediów – BizOn media.
Dokładnie rok temu 19 września 2006 zainaugurowano działalność Bizon media, domu sprzedaży mediów specjalizującego się w dotarciu do grupy celowej – biznes, z mediami internetowymi, ambientowymi oraz prasą w ofercie. Od momentu powstania BizOn ulega sukcesywnej rozbudowie. Zasięg sieci zwiększył się o ponad 50% osiągając według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius ponad 3,6 mln osób miesięcznie. Znacznie wzrosła również liczba odsłon generowanych przez internautów Bizon media – w czerwcu wyniosła ona 85 mln. Statystyki te plasują Bizon media w czołówce rankingu zasięgów sekcji biznesowych na portalach i kategorii „Biznes, prawo, finanse” sieci reklamowych.

„Zasięg sieci budujemy przede wszystkim poprzez odpowiedni dobór pozycji do portfolio” – mówi Rafał Szychowski, Managing Director w BizOn media. „Zaczynaliśmy z 28 serwisami, dziś obsługujemy ich ponad 40. Nie skupiamy się jednak wyłącznie na oglądalności. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio miało elitarny charakter i wiązało się z witrynami o najwyższej jakości”. Sieć sprzedaje m. in. strony eGospodarka.pl, Parkiet.com, MediaRun.pl, GazetaPrawna.pl, Eurobankier.pl czy Podatki.pl. W tym roku BizOn media pozyskał poza tym jeden z serwisów największego portalu finansowo – gospodarczego w polskim Internecie – MSP.Money.pl, czy też lidera wśród serwisów prawniczych – Lex.com.pl. „Powstanie odrębnego brandu dedykowanego targetowi biznesowemu było trafnym posunięciem ułatwiającym komunikację z potencjalnymi reklamodawcami oraz zapewniającym bardziej indywidualne planowanie. Pozyskanie kolejnych silnych brandów bez wątpienia umocni pozycję Bizona na naszym rynku reklamy internetowej” – mówi Tomek Pudlis Dyrektor ds. reklamy Money.pl.

Od pół roku trwa rozbudowa działu sprzedaży bezpośredniej BizOn media. Nadal jednak klientami sieci są przede wszystkim kluczowe domy mediowe. W ciągu roku firma zrealizowała ponad pół tysiąca kampanii m.in. General Motors, Microsoft, Era Biznes, Orange dla firm, LOT, Polkomtel, PZU, TVN Biznes.

“Koncentracja tylko w obrębie tematyki biznesowo – gospodarczej owocuje coraz celniejszymi ofertami, trafiającymi do najbardziej wymagającej oraz wyczulonej i jednocześnie bardzo pożądanej przez reklamodawców grupy docelowej w sieci – ludzi sukcesu o wysokich dochodach” – mówi Robert Olszewski, Internet Advertising Supervisor w firmie ClickAd. Zdaniem Agnieszki Tomczyk Media Director w HYPERmedia: „Bizon w znakomity sposób uzupełnił ofertę sieci reklamowych oraz portali. HYPERmedia ma w swoim portfolio wielu klientów, których produkty są skierowane do osób zamożnych, zajmujących wysokie stanowiska. Bizon pozwala docierać do nich bardzo precyzyjnie a zarazem efektywnie kosztowo”.

„Powstanie osobnego domu sprzedaży mediów skupiającego przede wszystkim witryny o charakterze biznesowym niezwykle ułatwiło i przyśpieszyło proces planowania i zakupu internetowych kampanii reklamowych. Nie bez znaczenia jest również elastyczność oraz profesjonalizm osób tworzących zespół BizOn media” – mówi Tomasz Kuisz Interactive Media Planner w Universal McCann. „Sukces Bizon media to nie tylko zajęcie pozycji lidera pod względem zasięgu serwisów biznesowych, to również rzetelność, solidność i chęć współpracy osób tworzących tę firmę” – Klaudia Janowska, Senior Interactive Buyer w Universal McCann.

„Jesteśmy zadowoleni, iż pomysł biznesowej sieci reklamowej okazał się trafiony. Naszym priorytetowym celem jest dalsze powiększanie portfolio i tym samym dążenie do bycia największym oferentem reklamowej powierzchni biznesowej w Polsce. Nieustannie staramy się także budować świadomość istnienia marki” – podsumowuje Rafał Szychowski.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top