Pierwszy w Polsce certyfikat Nokia OK

Opublikowano: 9 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Program „Mobilny Sprzedawca” firmy SPEED (http://www.speednet.pl) uzyskał certyfikat NOKIA OK. Jest to pierwszy – certyfikowany przez NOKIA – system w Europie Wschodniej z przeznaczeniem na aparaty 9210 i jednocześnie pierwszy na świecie napisany w języku Personal Java for 9210.

Certyfikat ten otrzymują jedynie wysokiej klasy produkty, spełniające wymagania firmy NOKIA. Produkty te są zalecane przez firmę NOKIA do instalacji na jej urządzeniach.

Mobilny Sprzedawca to aplikacja do zdalnej obsługi zamówień przeznaczona dla nowoczesnego przedstawiciela handlowego. Umożliwia ona zdalny dostęp do firmowej bazy danych i rejestrację zamówień bezpośrednio u klienta.

Mobilny Sprzedawca jest systemem typu klient-serwer, gdzie klient instalowany jest na Nokia Communicator 9210, a serwer oparty jest o bazę danych SQL Server lub ORACLE.

Dostęp do systemu odbywa się również przez stronę www. Ten rodzaj dostępu ma służyć zarówno pracownikom, jak i klientom, np. do potwierdzania realizacji zamówień.
Funkcjonalność

Mobilny Sprzedawca pozwala na obsługę zamówień on-line. Zamówienie składane u klienta trafia bezpośrednio do systemu i może być przekazane do realizacji. W trakcie jego wystawiania pracownik ma dostęp do bazy klientów, aktualnych stanów magazynowych, cen, wielkości przysługujących rabatów.

Na stronie www można na bieżąco śledzić ilości i wielkości zamówień, mając przy tym możliwość raportowania.
System może być połączony z innymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie, jak i istnieć niezależnie.

Mobilny Sprzedawca umożliwia również – w prosty sposób – kontrolę czasu pracy przedstawicieli handlowych. Zamawianie on-line wiąże się z każdorazową autoryzacją w systemie – wystarczy kontrola tego procesu.

http://www.speednet.pl

Sylwester KozakPierwszy w Polsce certyfikat Nokia OK

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.