Portal Gazeta.pl oraz serwis ogłoszeniowy Aaaby.pl wprowadzają nową formę uiszczania opłat za dostęp do płatnych treści oraz usług. Do karty płatniczej, przelewu, przekazu pocztowego, technologii SMS dołączyła usługa „Płacę z Inteligo”.
Użytkownicy portalu Gazeta.pl, będący klientami kont Inteligo, prowadzonych przez PKO Bank Polski SA, mogą od teraz szybko i bezpiecznie regulować płatności poprzez usługę „Płacę z Inteligo” za dostęp do internetowego Archiwum Gazety Wyborczej oraz za udział w aD-Amie – największej w polskim internecie grze dla sympatyków skoków narciarskich. Klienci serwisu Aaaby.pl dzięki Inteligo mają możliwość szybkiego i bezpiecznego uiszczania opłat za dodawanie i odsłanianie ogłoszeń.
Usługa „Płacę z Inteligo” polega na pełnej integracji transakcji na portalu Gazeta.pl oraz w serwisie ogłoszeniowym Aaaby.pl z bankową transakcją finansową. Dzięki temu można bezpiecznie i szybko dokonywać zakupów w Internecie bez konieczności podawania numeru karty płatniczej. Ponadto, wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie. Usługa „Płacę z Inteligo” jest darmowa i nie wymaga od klienta znajomości dodatkowych haseł, kodów dostępu czy numerów rachunków bankowych. Wystarczy być posiadaczem konta Inteligo.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.