Platine.pl to portal o luksusie i prestiżu. Po iWoman.pl i MenStream.pl, to następny serwis lifestyle, którego wydawcą jest najpopularniejszy polski portal finansowy.
– Przygotowaliśmy go z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach Money.pl, ludziach zamożnych, z klasą, których w Polsce jest coraz więcej – mówi Aleksander Kusz, wiceprezes zarządu Money.pl.
Jak wynika z raportu przygotowanego przez KPMG: „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” właśnie w naszym kraju najszybciej spośród państw Europy, przybywa ludzi bogatych. Poprawa globalnej sytuacji rynkowej w latach 2011 – 2012 zmieni układ sił na tym rynku. Dotychczasowi liderzy: Japonia, Stany Zjednoczone i Europa Zachodnia usuwają się w cień, podczas gdy prężnie rozwijające się rynki azjatyckie i inne rynki wschodzące zgłaszają coraz większy popyt na dobra luksusowe. Należy do nich również Polska, która w latach 2006 – 2008 zanotowała najwyższy w Europie, wynoszący blisko 1/3, przyrost ludzi najbogatszych (tzw. HNWI – High Net Worth Individuals). Takich osób jest również coraz więcej w internecie.
– Platine.pl jest odpowiedzią na ten trend, a jednocześnie doskonale uzupełnia portfolio serwisów lifestyle Grupy Money.pl – tłumaczy Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.
Serwis jest internetowym magazynem z informacjami o najnowszych trendach, luksusowych nowościach, podróżach, sztuce i designie. Czytelnicy znajdą tu także przekrojowe materiały dziennikarskie, autorskie rankingi produktów luksusowych. Przeczytają również wywiady z ludźmi sukcesu.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.