Płatna baza prawna NetTax w INTERIA.PL

Opublikowano: 14 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

12 lutego 2002 r. INTERIA.PL udostępniła użytkownikom Internetu bazę prawną NetTax, kompleksowy system informacji prawnej oparty na ujednoliconych tekstach aktów normatywnych i orzecznictwie. Baza ta jest jednym z czołowych produktów tego typu dostępnych na rynku, uhonorowanym m.in. pierwszą nagrodą w kategorii oprogramowanie dla kancelarii podatkowych i biur rachunkowych, podczas III Salonu Książki Podatkowej w Łodzi i wyróżnieniem na V Targach Komputerowych Infobit.

Baza udostępniona w serwisie http://nettax.interia.pl/ zawiera ponad 9 tysięcy dokumentów, przeszło 8 tysięcy powiązanych z dokumentami orzeczeń oraz blisko 1,5 tysiąca artykułów z piśmiennictwa. Dostęp do konkretnych aktów prawnych zapewniają dwa indeksy, dając jednocześnie możliwość skorzystania z opcji zmiany daty, dzięki czemu dokumenty prawne wyświetlane są w brzmieniu obowiązującym w konkretnym dniu.

Zbiór aktów prawnych aktualizowany jest na bieżąco – w bazie codziennie pojawiają się nowe dokumenty lub zmieniane są już istniejące. Stan prawny utrzymywany na bieżąco jest od 1 stycznia 1998 r., choć w bazie dostępne są także dokumenty starsze, począwszy od 1922 r.

Serwis podzielony jest na część ogólnodostępną i część płatną. Część bezpłatna zapewnia możliwość dotarcia do publikatorów treści prawnych, tj. dzienników Ustaw, Monitora Polskiego oraz dzienników urzędowych urzędów i instytucji. W skład części płatnej wchodzą: indeks tematyczny i alfabetyczny, dział „Piśmiennictwo”, zawierający streszczenia artykułów z czasopism o tematyce prawnej, „Stałe Wskaźniki” czyli zbiór danych liczbowych takich jak np. wynagrodzenia, stawki podatku, kwoty bazowe oraz orzecznictwo Trybunału Konstytucyjnego, Naczelnego Sądu Administracyjnego
oraz Sądu Najwyższego.

http://nettax.interia.pl

Sylwester KozakPłatna baza prawna NetTax w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.