30 maja, w internetowym serwisie dziennym Media&Marketing Polska pojawiła się informacja, że za „kreację reklam dla marki Play odpowiada agencja reklamowa Brain.” Takie zdanie towarzyszyło informacji o tygodniku „Polityka”, który umieścił na swojej okładce jedną z kreacji Play. To jednak tylko pół prawdy.
„Oczywiście to Brain jest autorem kreacji Play budzących najwięcej kontrowersji i najczęściej komentowanych, jednak tym razem to nasza praca stała się wprowadzeniem do artykułu Polityki. Liczymy na to, że uda nam się wzbudzić tak samo gorące emocje.” – żartuje Magdalena Tuczyńska, Head of Business w agencji AdWorks – „Zdjęcie z erotyczną maską pokrytą charakterystycznym blobem to część naszej kampanii BTL dla Play”.
AdWorks obsługuje w całości budżet BTL tej marki. Zdjęcie jest jednym z 6 zrealizowanych na potrzeby kampanii przeprowadzonej pod hasłem „Chodź się zabawić”. Idea zachęca do wejścia do wyrafinowanego świata rozrywki zarezerwowanego dla dorosłych odbiorców, dla których nie istnieją tematy tabu, ani zakazy. Głównym materiałem kampanii stał się wizerunkowy album-katalog. Ekskluzywne wydawnictwo bogato ilustrowane zdjęciami o wyraźnym zabarwieniu erotycznym, które zdecydowanie jednak zachowują artystyczny charakter, kojarzony z wyrafinowanym sesjami realizowanymi na rzecz kreatorów mody. Idea albumu stała się jednocześnie tematem przewodnim działań experiential marketing.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.