INTERIA.PL rozpoczęła drugą edycję konkursu na najlepszy film DVD 2006 roku. Od 3 stycznia br. internauci mogą wybrać ulubiony przez siebie film spośród 36 nominowanych pozycji. Konkurs, przy współpracy z Homeenter Polska, realizowany jest za pośrednictwem strony dvd2006.interia.pl.
Głosowaniu poddano 36 filmów, zestawionych w trzech grupach tematycznych: „akcja”, „komedia/romans” oraz „dla dzieci”. W każdej z nich znajduje się 12 filmów, które w poprzednim roku cieszyły się największą popularnością wśród członków Filmclubu. Krótkie opisy fabuły oraz podstawowe informacje na temat obsady mają za zadanie ułatwić wybór jednego nominowanego filmu z każdej kategorii.
Uczestnicy, oddający swój głos w konkursie, mają szanse wygrać wiele cennych nagród, m.in.: telewizor LCD 32″, 10 zestawów kina domowego lub 30 zestawów filmów DVD ufundowanych przez Filmclub; oraz 20 zestawów użytecznych gadżetów, przygotowanych przez INTERIA.PL (koszulka, kubek, długopis, smycz). Głosujący mogą także otrzymać zaproszenie do członkostwa w Filmclubie i skorzystać z atrakcyjnej oferty kupna filmu tylko za złotówkę.
Aby wybrać ulubiony przez siebie film, należy wejść na stronę dvd2006.interia.pl, oddać swój głos, ciekawie uzasadnić wybór i wypełnić formularz konkursowy. W każdej z kategorii można głosować tylko raz. Rozstrzygnięcie plebiscytu na najlepsze DVD minionego roku nastąpi 31 stycznia 2007, wówczas wyłonieni i ogłoszeni zostaną zwycięzcy.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.