Wortal Plejada.pl, wchodzący w skład grupy serwisów tematycznych Onet.pl – Styl Życia, odnotował we wrześniu bieżącego roku rekordowe wyniki oglądalności. Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, serwis odwiedziło w tym miesiącu ponad dwa miliony dwieście tysięcy użytkowników (tzw. „real users”).
Wynik Plejady, pozwolił na osiągnięcie we wrześniu pozycji najpopularniejszej, samodzielnej witryny o takiej tematyce. Plejada.pl wyprzedziła wszystkie wortale wchodzące w skład największych agregatów portalowych, takich jak Pudelek.pl (o2), Plotek.pl (gazeta.pl) czy nocoty.pl (WP).
Dziennikarze Plejady opisują polski i światowy show-biznes. Próżno jednak w portalu szukać plotek oraz taniej sensacji. Kilkunastoosobowa redakcja każdego dnia uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach kulturalnych, opisuje to, co dzieje się w świecie muzyki, filmu, teatru czy mody. Wyjątkowość Plejady polega również na prezentowanych w niej wysokiej jakości materiałach foto i wideo.
Twórcy serwisu duży nacisk położyli na to co dzieje się w świecie telewizji. W Plejadzie nie brakuje więc informacji dotyczących najpopularniejszych i najchętniej oglądanych seriali oraz telewizyjnych show. Dużo miejsca w serwisie poświęcono takim produkcjom, jak: „Mam Talent”, „You Can Dance”, „Fabryka Gwiazd” czy „Jak oni śpiewają”. Oprócz komentowania programów, redaktorzy Plejady zaglądają również za kulisy, obserwują emocje uczestników i podglądają pracę twórców przy produkcji programów.
Zdaniem Karoliny Korwin Piotrowskiej, Redaktor Naczelnej Plejada.pl „Rosnąca liczba użytkowników Plejady, pokazuje wyraźnie, że Polacy mają już dosyć publicznego prania brudów i wyssanych z palca informacji. –„Jestem pewna, że zespół redakcyjny Plejady każdego dnia udowadnia swoją pracą, że świat show-biznesu może być fascynujący sam z siebie, bez wikłania go w wymyślone historie”.
Bardzo dobre wyniki oglądalności Plejada.pl zbiegły się w czasie z konkursem Web Star Festiwal, w którym portal rywalizuje z innymi stronami w kategorii „Strona Roku: ROZRYWKA”. Zgodnie z formułą Festiwalu najlepszą stronę internetową wyłonią sami internauci. Twórcy Plejady liczą, że wysoka oglądalność serwisu znajdzie odzwierciedlenie w głosach jego użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.