27 marca 2008 wystartowała www.plejada.pl. Plejada.pl to nowy, niezależny, informacyjno-rozrywkowy kanał tematyczny w internecie, poświęcony gwiazdom show-biznesu, stworzony jako wspólne przedsięwzięcie TVN i Onet.pl.
– Jest to projekt internetowy, jakiego nie było jeszcze na rynku. Prezentujemy autorskie treści rozrywkowe w wersji multimedialnej, z szeroko rozumianej kategorii show-biznes. Serwis zawiera obszerne materiały dotyczące sławnych osób ze świata telewizji, filmu, muzyki, teatru, mody oraz związane nimi wydarzenia i ciekawostki – mówi odpowiedzialny za projekt Grzegorz Wójcik, dyrektor Departamentu Nowe Media w TVN i członek zarządu Grupy Onet .
– Nastawiamy się na informacje pozytywne, pogłębione, będziemy zdecydowanie bardziej łagodni niż konkurencja, ale w poszukiwaniu prawdy zajdziemy na pewno znacznie dalej niż inni – zapewnia redaktor naczelna Plejady, Karolina Korwin Piotrowska. – Nasze informacje są rzetelne, sprawdzone i prawdziwe. Jesteśmy dalecy od oskarżania i obrażania kogokolwiek. Zawsze powołujemy się na źródła i nie ma u nas donosów. – dodaje naczelna.
Plejada.pl to także interaktywny serwis społecznościowy. Dla internautów przewidziano konkursy, sondy, quizy i zabawy. W najbliższych dniach użytkownicy będą mogli wybrać m.in. najseksowniejszych dziennikarzy w Polsce lub też wskazać wymarzoną kandydatkę na żonę Ędwarda Ąckiego. Fani gwiazd będą się mogli gromadzić w internetowych fanklubach.
W serwisie nacisk kładziony będzie na rozrywkowe formaty telewizyjne ze wszystkich stacji w kraju. Po zakończeniu najpopularniejszych programów „na żywo”, użytkownicy Plejady mogą ocenić ich przebieg oraz występujących w nich bohaterów.
Dzięki Plejadzie internauci będą mogli zobaczyć odcinki ulubionych seriali przed ich telewizyjną premierą, a także zakupić płyty DVD i gadżety z najpopularniejszych programów.
Plejada dostępna będzie od razu na trzech platformach – w internecie, w telefonie komórkowym (wersja lajt) oraz na platformie „n”.
Klikając na Plejadę internauta znajdzie min. ekskluzywne informacje z planu filmu fabularno – dokumentalnego „Generał”, wywiady z polskim aktorkami (m.in. Małgorzata Kożuchowska, Agata Buzek) i aktorami (Jan Wieczorkowski, Michał Żebrowski, Piotr Adamczyk), a także artystami (Stanisław Soyka, Maciej Maleńczuk, Natalia Kukulska, Anita Lipnicka i John Porter). Będzie również mógł zobaczyć relację z premiery światowej filmu „10.000 BC” oraz z premiery drugiej części serialu „Tudorowie”, w tym obejrzeć profile największych gwiazd Hollywood, jak Cate Blanchett, George Clooney czy Heath Ledger. W serwisie użytkownik znajdzie także bogatą galerię zdjęć najnowszych kreacji z Nowego Jorku, które zaprezentują gwiazdy kina: Catherine Zeta Jones i Gwyneth Paltrow. Internauci dowiedzą się również z serwisu w jakich akcjach charytatywnych uczestniczy piosenkarka Annie Lennox, jak ostatnio wyglądała Madonna i jak organizuje się największe się hollywoodzkie premiery. Na stronie nie zabraknie ekskluzywnych wywiadów, na początek z Piotrem Adamczykiem oraz z Markiem Kondratem.
Plejadę tworzy kilkunastoosobowy zespół – dziennikarzy, fotoedytorów i specjalistów od formatów telewizyjnych. Portal skierowany jest do młodych internautów. To oni najczęściej poszukują w internecie treści rozrywkowych, często alternatywnych do programów telewizyjnych. W serwisie znajdą się materiały wideo wysokiej jakości, prezentowane w atrakcyjnym formacie 16:9.
Serwis został wyprodukowany przez spółkę DreamLab.Onet.pl – centrum badań i rozwoju nowych technologii w Grupie ITI.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.