Serwis Plotek.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji w outdoorze, internecie i prasie odbywa się kampania wizerunkowa, podczas której użytkownicy serwisu mogą wygrać podwójne zaproszenie na urodzinową imprezę Plotka. W prezencie urodzinowym Plotek.pl otrzymał nowy logotyp.
150. zwycięzców konkursu towarzyszącego kampanii otrzyma podwójne zaproszenia na imprezę urodzinową serwisu, która odbędzie się 26. kwietnia w warszawskim klubie Piekarnia. Specjalnie dla jubilata zaśpiewa Kasia Cerekwicka, a wieczór poprowadzi Michał Paszczyk z kabaretu „Neo-Nówka”.
Kampania reklamowa obejmuje internet (zasięgi sieci Ad.net i Arbo), outdoor (nośniki AMS: billboardy i backlighty) i prasę (m. in. Gazeta Wyborcza, Metro). Kreacje outdoorowe przygotował dział marketingu Pionu Internet Agory. Kreacje internetowe stworzyła agencja kreatywna Byss. Media zaplanował i kupił dział marketingu Pionu Internet Agory oraz Hypermedia. Działania promocyjne potrwają do 30 kwietnia 2008. Odświeżone logo serwisu przygotowała agencja Pro-Creation.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.