Serwis Plotek.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji w outdoorze, internecie i prasie odbywa się kampania wizerunkowa, podczas której użytkownicy serwisu mogą wygrać podwójne zaproszenie na urodzinową imprezę Plotka. W prezencie urodzinowym Plotek.pl otrzymał nowy logotyp.
150. zwycięzców konkursu towarzyszącego kampanii otrzyma podwójne zaproszenia na imprezę urodzinową serwisu, która odbędzie się 26. kwietnia w warszawskim klubie Piekarnia. Specjalnie dla jubilata zaśpiewa Kasia Cerekwicka, a wieczór poprowadzi Michał Paszczyk z kabaretu „Neo-Nówka”.
Kampania reklamowa obejmuje internet (zasięgi sieci Ad.net i Arbo), outdoor (nośniki AMS: billboardy i backlighty) i prasę (m. in. Gazeta Wyborcza, Metro). Kreacje outdoorowe przygotował dział marketingu Pionu Internet Agory. Kreacje internetowe stworzyła agencja kreatywna Byss. Media zaplanował i kupił dział marketingu Pionu Internet Agory oraz Hypermedia. Działania promocyjne potrwają do 30 kwietnia 2008. Odświeżone logo serwisu przygotowała agencja Pro-Creation.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.