IDMnet zrealizował dla Unilevera kampanię wizerunkową marki Rexona. W kampanii, prowadzonej w serwisie plotkarskim Vipnews.pl, wykorzystano niestandardową formę promocji – plotkę sponsorowaną.
Przez dwa tygodnie w serwisie Vipnews.pl pojawiały się plotki sponsorowane w formie artykułów informujących o tym, że znana aktorka – Małgorzata Socha – zatrudniła osobistego ochroniarza. Jak każda plotka, tak i ta, wywołała żywiołowe reakcje użytkowników, którzy zamieszczali pod artykułami swoje komentarze dotyczące wydarzenia. Kampania zakończyła się ujawnieniem, że osobistym ochroniarzem aktorki jest Rexona Aurora – jej „beautyguard”. Akcja została wsparta kampanią odsłonową w sieci 4clover (pakiet 4_beauty), realizowaną po ujawnieniu, kto jest ochroniarzem aktorki, pod hasłem „Każda kobieta powinna zatrudnić takiego osobistego ochroniarza”. Kampania została zrealizowana na zlecenie domu mediowego PHD Media Direction.
„Kampania, którą zrealizowaliśmy dla Rexony, to świetny przykład wykorzystania niestandardowych rozwiązań, jakie oferują klientom serwisy plotkarskie. Użytkownicy tych witryn są aktywni, chętnie angażują się we wszelkiego rodzaju konkursy czy dyskusje, są też świetnymi liderami opinii. Niestandardowe promocje, realizowane w serwisach plotkarskich, pozwalają na głęboką interakcję z odbiorcami. Dlatego stale rozszerzamy grono witryn o tym profilu współpracujących z 4clover i opracowaliśmy specjalny pakiet 4_star, pozwalający na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie ich reklamowego potencjału” – wyjaśnia Joanna Głuskowska, Account Manager IDMnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.