INTERIA.PL stworzyła i wdrożyła nowoczesny system poczty elektronicznej dla Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA. To kolejna instytucja finansowa, która będzie wykorzystywać mechanizmy poczty elektronicznej portalu INTERIA.PL.
– Skrzynki poczty elektronicznej dostarczone przez INTERIA.PL staną się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji z agentami naszej firmy oraz komunikacji agentów z naszymi Klientami. O wyborze finalnego dostawcy rozwiązania zadecydowały poziom bezpieczeństwa systemu oraz przedstawione warunki oferty – powiedziała Joanna Budkiewicz kierująca działem wsparcia sprzedaży w TUiR WARTA SA.
Wyróżnikiem zaproponowanego przez INTERIA.PL rozwiązania poczty elektronicznej dla agentów i brokerów sieci TUiR WARTA SA jest jego zintegrowanie z portalem korporacyjnym www.warta.pl. Wdrożony system wykorzystuje mechanizm tzw. 'pojedynczego logowania’, co sprawia, że po zalogowaniu automatycznie udostępniane są pozostałe serwisy portalu korporacyjnego. Dzięki temu jeszcze przed kliknięciem w ikonkę poczty użytkownik zostaje poinformowany, czy czeka na niego nowa wiadomość e-mail oraz kiedy i od kogo ją dostał.
Interfejs WWW poczty dla agentów WARTY udostępnia użyteczne i proste w obsłudze opcje, m.in.: ustawianie reguł dla wiadomości, korzystanie z książki adresowej i podręcznego schowka na pliki (aktówki), zakładanie folderów i odbieranie wiadomości z zewnętrznych kont pocztowych. System pocztowy pozwala na korzystanie z trzech wariantów adresu e-mail (aliasów). Cała korespondencja przechodząca przez system jest chroniona przez poprzez wielostopniowe zabezpieczenia antyspamowe i antywirusowe. W celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, komunikacja pomiędzy użytkownikiem a serwerem poczty odbywa się z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu SSL. Dostęp do korespondencji jest możliwy także za pośrednictwem dowolnego programu pocztowego.
Współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA to kolejny projekt INTERIA.PL związany z wykonaniem i obsługą systemu poczty elektronicznej dla instytucji finansowej. Z podobnej usługi korzystają już m.in.: klienci Banku Przemysłowo-Handlowego i Domu Maklerskiego BPH oraz agenci ubezpieczeniowi Credit Suisse Life& Pensions.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.