Poczta w Gazeta.pl bezpieczniejsza

Opublikowano: 30 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal Gazeta.pl wprowadził nową funkcjonalność, podnoszącą komfort i bezpieczeństwo korzystania z bezpłatnej poczty – technologię SPF.

Dzięki technologii SPF (Sender Policy Framework) oraz usługom SPAM killer i AntySpam oraz skanerowi antywirusowemu, użytkownicy bezpłatnej poczty portalu Gazeta.pl są chronieni przed otrzymywaniem niechcianych spamerskich i zawierających wirusy e-maili.

Technologia SPF sprawia, że system pocztowy analizuje na podstawie wpisów w serwerach DNS nadchodzącą wiadomość e-mail już w trakcie nadejścia połączenia z serwera nadawcy, zanim przesłane zostanie przesłana treść e-maila i weryfikuje uprawnienia nadawcy wiadomości do rozsyłania korespondencji z adresu zlokalizowanego o konkretnej domenie. SPF zapobiega fałszowaniu przez spamerów nagłówków wiadomości e-mail i podszywania się pod adresy innych użytkowników internetu.

AntySpam zapewnia bezpieczeństwo poczty poprzez skaner, który automatycznie wykrywa większość spamu kierowanego na serwery. Dzięki „SPAM kilerowi” użytkownik może zdefiniować w WebMailu adresy, z których niechciane e-mailie będą od razu usuwane. Skaner antywirusowy sprawdza wszystkie listy i usuwa wirusy oraz robaki internetowe.

Portal Gazeta.pl umożliwia swoim użytkownikom także korzystanie z bezpłatnej poczty poprzez interfejs WebMail za pomocą bezpiecznego protokołu ssl, dzięki któremu całe połączenie pomiędzy komputerem użytkownika a serwerami portalu Gazeta.pl jest szyfrowane z wykorzystaniem 1024-bitowego klucza. Dzięki temu można mieć pewność, że korespondencji, danych osobowych i haseł nikt nie podsłucha lub nie przejmie.

Poczta portalu Gazeta.pl cechuje się jednym z największych rozmiarów bezpłatnej skrzynki, który wnosi ponad 20 MB, czyli dwukrotnie więcej niż w przypadku darmowych kont pocztowych pozostałych największych portali.

http://www.gazeta.pl/poczta

Sylwester KozakPoczta w Gazeta.pl bezpieczniejsza

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.