Portal Gazeta.pl wprowadził nową funkcjonalność, podnoszącą komfort i bezpieczeństwo korzystania z bezpłatnej poczty – technologię SPF.
Dzięki technologii SPF (Sender Policy Framework) oraz usługom SPAM killer i AntySpam oraz skanerowi antywirusowemu, użytkownicy bezpłatnej poczty portalu Gazeta.pl są chronieni przed otrzymywaniem niechcianych spamerskich i zawierających wirusy e-maili.
Technologia SPF sprawia, że system pocztowy analizuje na podstawie wpisów w serwerach DNS nadchodzącą wiadomość e-mail już w trakcie nadejścia połączenia z serwera nadawcy, zanim przesłane zostanie przesłana treść e-maila i weryfikuje uprawnienia nadawcy wiadomości do rozsyłania korespondencji z adresu zlokalizowanego o konkretnej domenie. SPF zapobiega fałszowaniu przez spamerów nagłówków wiadomości e-mail i podszywania się pod adresy innych użytkowników internetu.
AntySpam zapewnia bezpieczeństwo poczty poprzez skaner, który automatycznie wykrywa większość spamu kierowanego na serwery. Dzięki „SPAM kilerowi” użytkownik może zdefiniować w WebMailu adresy, z których niechciane e-mailie będą od razu usuwane. Skaner antywirusowy sprawdza wszystkie listy i usuwa wirusy oraz robaki internetowe.
Portal Gazeta.pl umożliwia swoim użytkownikom także korzystanie z bezpłatnej poczty poprzez interfejs WebMail za pomocą bezpiecznego protokołu ssl, dzięki któremu całe połączenie pomiędzy komputerem użytkownika a serwerami portalu Gazeta.pl jest szyfrowane z wykorzystaniem 1024-bitowego klucza. Dzięki temu można mieć pewność, że korespondencji, danych osobowych i haseł nikt nie podsłucha lub nie przejmie.
Poczta portalu Gazeta.pl cechuje się jednym z największych rozmiarów bezpłatnej skrzynki, który wnosi ponad 20 MB, czyli dwukrotnie więcej niż w przypadku darmowych kont pocztowych pozostałych największych portali.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.