50 tysięcy – to liczba wymian, jaką niedawno odnotował Podaj.net, największy polski serwis internetowy umożliwiający wymienianie się książkami. Oznacza to ponad 80-procentowy wzrost w stosunku do danych z września 2007 r. (27,5 tysięcy wymian).
W okresie pozawakacyjnym użytkownicy serwisu tygodniowo udostępniają do wymiany ok. 3 tysięcy nowych pozycji. W rezultacie w ciągu niespełna 2,5-rocznej działalności Podaj.net internauci dodali do jego bazy ponad 136 tysięcy tytułów.
„Rozwój Podaj.net jest odzwierciedleniem rosnącego znaczenia wtórnego obrotu książkami w internecie. To globalny trend, który najlepiej widać w krajach, gdzie internet jest dobrem powszechnym. Wraz z rosnącym dostępem Polaków do sieci i u nas obrót używanymi książkami będzie przybierał na sile. To interet sprawia, że książka służąca jednej osobie za przycisk do papieru nagle nabiera wartości, bo okazuje się jest to tytuł o wyczerpanym nakładzie, na który druga osoba polowała od miesięcy. Nasz serwis pomaga uwolnić ten potencjał, o czym świadczy właśnie rosnąca liczba wymian” – mówi Jakub Milewski z Podaj.net.
Obecnie w serwisie znajduje się ponad 28 tysięcy udostępnionych do wymiany tytułów, z czego 4 tysiące stanowią podręczniki. Najbardziej aktywni użytkownicy mają już na koncie po kilkaset transakcji – rekordzista wymienił ponad 600 tytułów.
Podaj.net to serwis internetowy umożliwiający wymianę książek. Wymianie podlegają tytuły umieszczone w bazie portalu przez samych internautów. Książki wymieniane są w oparciu o system punktów. Za każdą oddaną lekturę, użytkownik otrzymuje punkty, w zamian za które sam może pobrać książkę od innej osoby. Zamówione książki są przekazywane pocztą lub osobiście.
Podaj.net został zaliczony przez magazyn Forbes do liderów polskiego Web 2.0. Serwis stworzyli Jakub Milewski i Jarosław Kownacki, działający zawodowo w branży e-commerce i e-marketingu.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!