Ruszyła pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową AHA dla austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Równolegle toczyć się będą działania w prasie oraz Interencie.
Przez Wiedeń do Europy Zachodniej – to główne hasło kampanii Austrian Airlines, która potrwa do 10 września. Działania reklamowe mają na celu promocję i rozpowszechnienie informacji na temat niższych cen biletów na przeloty Austrian Airlines do miast Europy Zachodniej przez Wiedeń.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy podróżując wybierają samolot, jako środek transportu. Oferta promowana w ramach kampanii jest propozycją turystyczną, przeznaczoną dla pasażerów lotów wycieczkowych, a nie biznesowych.
Motywy prasowe ukazały się w dziennikach ogólnopolskich oraz lokalnych, w największych miastach Polski (m.in. Co jest grane – Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Głos Wielkopolski). Równocześnie toczyć się będą działania w Internecie. Reklamy Austrian Airlines– toplayery oraz pop-undery – pojawią się na typowych portalach turystycznych oraz finansowych (m.in. Onet Turystyka, Travel Planet, Expander).
„Jesteśmy po to, by niebo uśmiechało się do naszych klientów” – mówi Robert Stainoch, Country Manager Poland, Austrian Airlines. „Nasze linie powstały, by cieszyć pasażerów i każdą ich podróż uczynić jak najbardziej radosną. Teraz oferujemy klientom ten sam wysoki standard za niższą cenę” – dodaje Stainoch. Przedstawiciele Austrian deklarują, że standardy jakości przyjęte przez ich korporację są jednymi z najwyższych na świecie. Wypracowana przez 50 lat formuła linii lotniczych bezpiecznych i przyjaznych dla klienta pozwoliła na trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów właśnie w takim charakterze. Marka Austrian Airlines ma być żywa, naturalna i harmonijna.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.