Podsumowanie sierpnia – lubicie czytać artykuły eksperckie

Opublikowano: 10 września 2012. Kategoria: Rynek.

Sierpień tradycyjnie minął pod znakiem głównych marek światowych, spodobały się Wam również gościnne teksty eksperckie. Zapraszamy do podsumowania kolejnego miesiąca na e-biznes.pl.

Podsumowanie sierpnia – lubicie czytać artykuły eksperckie 1Najpopularniejszym tekstem był gościnny wpis Psychologia wyszukiwania przygotowany przez Marcina Kolonko z SEMAHEAD Agencji SEM Grupy Interia.pl. Zainteresowały Was również:

Z jakich sieci społecznościowych trafialiście na e-biznes.pl? Najwięcej wejść zanotowaliśmy z Facebooka (74 proc. wejść) i Twittera (17 proc.). Co ciekawe, częściej niż z Google+ trafialiście do nas z GoldenLine.

Dziękujemy za kolejny miesiąc aktywnego korzystania z e-biznes.pl! I nie zapomnijcie o naszych Partnerach, dzięki którym możecie oglądać e-biznes.pl bez reklam.

  • Podsumowanie sierpnia – lubicie czytać artykuły eksperckie 2PoProstu.Net – Agencja Mediów Społecznościowych – realizuje przy użyciu mediów społecznościowych skuteczne kampanie marketingowe. Poprzez uczestnictwo w aktywnym dialogu buduje lojalne i trwałe relacje z klientami, czego efektem końcowym jest podniesienie potencjału sprzedażowego. Jej klienci to m.in.: Storino.pl, Wirtualnemedia.pl, CzerwonaMaszyna.pl, OutletMeblowy.pl
  • Podsumowanie sierpnia – lubicie czytać artykuły eksperckie 3Grupa Nokaut SA to czołowy gracz polskiego e-commerce. Flagowym serwisem Grupy jest porównywarka cen Nokaut.pl, kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców online. W 2010 roku Grupa Nokaut – jako jedyna firma z Polski – została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.
Sylwester KozakPodsumowanie sierpnia – lubicie czytać artykuły eksperckie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.