Podsumowanie stycznia – pierwszy miesiąc bez reklam

Opublikowano: 8 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W pierwszym comiesięcznym podsumowaniu przedstawiamy najpopularniejsze teksty, które się pojawiły. Podzielimy się również statystykami.

Podsumowanie stycznia – pierwszy miesiąc bez reklam 1Jak pewnie większość z Czytelników zauważyła od 1. stycznia zmieniliśmy mocno nasz wizerunek – poza zmianą logo i odświeżeniem wyglądu serwisu, zdecydowaliśmy się na usunięcie reklam na rzecz niewielkich i stonowanych boksów Partnerów. Decyzja ta nie była łatwa ponieważ pozbawiliśmy siebie, jak łatwo się domyśleć,  jakiejś części przychodów.  Wydaje nam się jednak, że wygoda i estetyka czytania jest ważniejsza.

Tak więc przede wszystkim dziękujemy pierwszemu Partnerowi:
Podsumowanie stycznia – pierwszy miesiąc bez reklam 2PoProstu.Net – Agencja Mediów Społecznościowych – realizuje przy użyciu mediów społecznościowych skuteczne kampanie marketingowe. Poprzez uczestnictwo w aktywnym dialogu buduje lojalne i trwałe relacje z klientami, czego efektem końcowym jest podniesienie potencjału sprzedażowego. Jej klienci to m.in.: Storino.pl, Wirtualnemedia.pl, CzerwonaMaszyna.pl, OutletMeblowy.pl

1. lutego Partnerem została również Grupa Nokaut – również dziękujemy za zaufanie.

W styczniu odnotowaliśmy ponad 121 tysięcy odsłon – lepiej niż grudniu ;) Średnio na stronie spędziliście nieco ponad 2 minuty. Z najpopularniejszych tekstów opublikowanych w styczniu trzeba wymienić:

Warto dodać, że od stycznia na naszych łamach możecie zapoznać się z nowymi działami – OPINIE, gdzie wspólnie z Dawidem Zarazińskim subiektywnym okiem spoglądamy na bieżące wydarzenia oraz  Aplikacje, gdzie prezentujemy ciekawe programy pomagające prowadzić biznes z wykorzystaniem telefonu.

Zachęcamy do lektury naszych tekstów i do śledzenia naszych profili w serwisach społecznościowych.

Sylwester KozakPodsumowanie stycznia – pierwszy miesiąc bez reklam

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.