Pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć?

Czy można umeblować pokój dziecka za pomocą kilku kliknięć myszką? W dobie Internetu jest to możliwe. Od kilku dni w Sieci dostępna jest strona Black Red White, dzięki której, w ramach kampanii „Szkoła 2008”, każdy rodzic, nie ruszając się sprzed komputera, może zaprojektować idealne pomieszczenie przeznaczone do nauki bądź zabawy. Za kreację witryny odpowiedzialna jest agencja interaktywna Grupa Adweb.
Połowa sierpnia to tradycyjny czas przypominania o zbliżającym się wielkimi krokami początku roku szkolnego. Pojawiające się coraz częściej w mediach doniesienia o kończących się remontach szkół, zmianach obowiązującej listy lektur czy rewolucyjnych pomysłach polityków na edukację w nowym roku szkolnym, wywołują gęsią skórkę u niejednego cieszącego się ostatnimi dniami „wolności” dziecka. Najprawdopodobniej również Black Red White przyczyni się do spotęgowania tych uczuć wśród najmłodszych. W przeciwieństwie do nich, usatysfakcjonowani z pewnością będą rodzice, którzy bez wychodzenia z domu i długich eskapad po sklepach, mogą wybrać nową aranżację dla pokoju swojej pociechy.

– Mamy nadzieję, że aranżacja pokojów dziecięcych i młodzieżowych w oparciu o meble z naszej oferty będzie dobrym startem w nowy rok szkolny i uprzyjemni chwile spędzone nad książką – stwierdza Robert Sołowij, zastępca dyrektora ds. marketingu i reklamy Black Red White.

Funkcjonalnie zaprojektowany serwis – dostępny pod adresem http://promocja.brw.com.pl – pozwala na szybkie dotarcie do szukanych mebli oraz obejrzenie ich w różnych wariantach kolorystycznych. Głównym atutem jest prezentacja produktów w kilkunastu pomysłowych kompozycjach. Dzięki temu zabiegowi, do mebli objętych akcją „Szkoła 2008”, użytkownicy mogą w prosty sposób dopasować inne z tej samej kolekcji. Możliwe jest również zapoznanie się z całościową aranżacją, złożoną ze wszystkich artykułów wybranej kolekcji.

– Zrealizowana przez nas kreacja to rozsądny kompromis między funkcjonalnością a atrakcyjnym layoutem witryny – mówi Sławomir Jucha, kierownik Działu Kreacji w agencji interaktywnej Grupa Adweb (http://www.adweb.pl), która odpowiedzialna jest za realizację serwisu Black Red White. – Warto też zauważyć, że całość została zrealizowana w ekspresowym jak na ten typ zlecenia tempie – dodaje.

Kampania „Szkoła 2008” będzie pierwszą akcją Black Red White prowadzoną w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmie m.in. duże portale, jak Wirtualna Polska i Onet.pl. Akcja potrwa do 20 września br. i oprócz produktów przeznaczonych do pokoi dziecięcych, obejmuje także meble tapicerowane oraz praktyczne dodatki do różnych rodzajów wnętrz.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top