Serwis Domeny.pl jest trzecią polską firmą hostingową, która rozpoczęła współpracę marketingową z Gadu-Gadu. Po kampanii banerowej w komunikatorze, krakowska firma rozpoczęła właśnie emisję spotów reklamowych w GaduRadio.
– Użytkownicy Gadu-Gadu będą w najbliższych dwóch latach główną siłą napędową polskiego internetu. Część z nich już jest i daje o sobie znać. Pokolenie GG powoli kontratakuje – przekonuje Marcin Majerek, rzecznik prasowy serwisu Domeny.pl. – Gadu-Gadu stało się jednym z lepszych kanałów komunikacji masowej w Polsce – dodaje.
Domeny.pl jest kolejną firmą hostingową, która prowadzi kampanię promocyjną za pomocą najpopularniejszego w Polsce komunikatora. Jest to jeden z etapów strategii promocyjnej firmy na 10-lecie jej istnienia na rynku. Kampania na GG pokrywa się z wprowadzeniem przez Domeny.pl promocji „Domeny za 5 groszy” i usługi „Anonimowe domeny globalne”.
– Tak silne zaistnienie serwisu Domeny.pl w naszym komunikatorze, potwierdza tezę o dużej dynamice rynku hostingowego w Polsce. W dobie wzrostu popularności wykorzystania Internetu, znacząco rośnie również rynek domen. Dobrze, że Gadu-Gadu może w tym uczestniczyć – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy i Promocji Gadu-Gadu S.A.
www.domeny.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.