Pokolenie GG kontratakuje

Opublikowano: 7 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis Domeny.pl jest trzecią polską firmą hostingową, która rozpoczęła współpracę marketingową z Gadu-Gadu. Po kampanii banerowej w komunikatorze, krakowska firma rozpoczęła właśnie emisję spotów reklamowych w GaduRadio.
– Użytkownicy Gadu-Gadu będą w najbliższych dwóch latach główną siłą napędową polskiego internetu. Część z nich już jest i daje o sobie znać. Pokolenie GG powoli kontratakuje – przekonuje Marcin Majerek, rzecznik prasowy serwisu Domeny.pl. – Gadu-Gadu stało się jednym z lepszych kanałów komunikacji masowej w Polsce – dodaje.

Domeny.pl jest kolejną firmą hostingową, która prowadzi kampanię promocyjną za pomocą najpopularniejszego w Polsce komunikatora. Jest to jeden z etapów strategii promocyjnej firmy na 10-lecie jej istnienia na rynku. Kampania na GG pokrywa się z wprowadzeniem przez Domeny.pl promocji „Domeny za 5 groszy” i usługi „Anonimowe domeny globalne”.

– Tak silne zaistnienie serwisu Domeny.pl w naszym komunikatorze, potwierdza tezę o dużej dynamice rynku hostingowego w Polsce. W dobie wzrostu popularności wykorzystania Internetu, znacząco rośnie również rynek domen. Dobrze, że Gadu-Gadu może w tym uczestniczyć – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura  Reklamy i Promocji Gadu-Gadu S.A.

www.domeny.pl

Hanna LaskowskaPokolenie GG kontratakuje

Podziel się!

O autorze

hania