Zgodnie z przewidywaniami i strategią jaką obrał od początku istnienia największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl/), ilość zarejestrowanych kont Użytkowników w serwisie przekroczyła barierę 500 000.
Przyrost nowych rejestracji jest stały i kształtuje się na poziomie ok. 1000 kont dziennie. Nowi użytkownicy rejestrują się nie tylko bezpośrednio poprzez strony Allegro.pl ale także z poziomu wspólnych serwisów prowadzonych przez Allegro.pl m.in. z Onet.pl, Gazeta.pl, Hoga.pl oraz kilkoma wortalami tematycznymi. (http://www.allegro.pl/partnerzy/gdzie.html)
W okresie od stycznia do czerwca 2002 Allegro.pl osiągnęło obrót 68 690 166 zł, w roku ubiegłym w tym samym okresie wartość ta kształtowała się na poziomie 51 322 000 zł. Różnica jest zatem znaczna: powyżej 17 milionów złotych (25%). Tak duży wzrost obrotów to zasługa wprowadzonych na Allegro.pl w ciągu ostatnich miesięcy nowych mechanizmów usprawniających sprzedaż, płatności oraz bezpieczeństwo zawieranych transakcji. Wprowadzenie prowizji od wystawianych przedmiotów doprowadziło do samooczyszczenia się aukcji z licytacji bezwartościowych, mało interesujących i powielanych w dziesiątkach sztuk. Pojawiły się natomiast przedmioty ciekawsze, osiągające wyższe ceny a tym samym podnoszące dochód ich sprzedawcy.
Dla serwisu aukcyjnego jakim jest Allegro.pl oraz jego użytkowników liczy się przede wszystkim skuteczność sprzedaży. Nie tyle ilość co procent sprzedanych z sukcesem przedmiotów świadczy o wielkości serwisu. Ilość zakończonych pełną transakcją towarów na Allegro.pl dochodzi do 40% w stosunku do ilości wystawionych przedmiotów. Od początku roku do czerwca 2002, blisko 650 000 przedmiotów zostało sprzedanych, relatywnie w okresie od stycznia do czerwca 2001 – 303 861, a od lipca do grudnia 2001 – 371 787. Wzrost skutecznej sprzedaży o 100% w stosunku do roku ubiegłego świadczy o dobrej strategii rozwoju serwisu oraz o coraz większej świadomości co do wykorzystania aukcji wśród użytkowników Allegro.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.