Agencja OS3 multimedia nawiązała partnerską współpracę z domem mediowym VALUE MEDIA . Nawiązanie współpracy jest owocem konsekwentnej realizacji strategii biznesowej przyjętej przez agencję OS3 multimedia, mającej na celu rozbudowę kompetencji także na rynku offline oraz realizację efektywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych.
„Przyszłością komunikacji zintegrowanej jest posiadanie kompetencji we wszystkich jej obszarach tak, by skutecznie wykorzystywać sprzedażowe atrybuty, jakie niesie za sobą Internet. Szczególną uwagę zwracamy na wykorzystanie konwergencji mediów i zamian w zachowaniach konsumentów. Planując i realizując nasze kampanie, jeszcze lepiej do nich dotrzemy i zaangażujemy ich w świat marek” – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia.
Współpraca dotyczyć będzie wspólnej oferty handlowej, rozwoju badań rynkowych, pełnej wymiany doświadczeń rynkowych oraz realizacji kampanii marketingu zintegrowanego dla klientów obu spółek. Budowanie struktur wewnętrznych nie dałoby już takiej elastyczności, kompetencji i szybkości działania w dynamicznym świecie zmieniających się marek. Współpraca z partnerem biznesowym jest szansą na jeszcze większe bogactwo wiedzy i doświadczeń z rynku.
„Wybór agencji interaktywnej OS3, był dla nas procesem naturalnym. Od dawna obserwowaliśmy strategię agencji oraz rozwój rynku interactive. Chcemy być jego częścią mając takiego partnera u boku. Uważamy, że znakomicie uzupełniamy nasze kompetencje, osiągając efekt pełnej synergii”. – dodał Maciej Hutyra, Prezes Zarządu domu mediowego.
Poszerzenie kompetencji obu spółek nastąpi poprzez wspólne działania synergiczne.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.