Polar aktywnie w Internecie

Opublikowano: 20 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W połowie sierpnia ruszył nowy serwis internetowy znanej polskiej marki sprzętu AGD – Polar. Pod adresem polar.com.pl można zapoznać się z całą gamą produktów: lodówkami, zamrażarkami i pralkami wolnostojącymi.

Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego – cenionej od 50 lat na rynku polskim – marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, zapoznać się z charakterystyką danego sprzętu, obejrzeć go na zdjęciu, a także sprawdzić cenę.

Ponadto w serwisie znajdą listę z adresami sklepów, gdzie dany produkt jest dostępny, a także numer infolinii, umożliwiającej szybki kontakt z najbliższym punktem serwisowym. Istnieje również możliwość przesyłania poprzez serwis pytań i komentarzy do firmy.

„Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar” – komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds. komunikacji w Whirlpool Polska.

Witrynę internetową zaprojektowała i utworzyła agencja interaktywna Super Media Interactive. Serwis www powstał w oparciu o autorski system zarządzania treścią Content Manager.

http://www.polar.com.pl

Sylwester KozakPolar aktywnie w Internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.