Polisa-Życie SA stawia na Internet

W styczniu 2006 Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie uruchomiło nowy serwis korporacyjny skierowany do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych.

Strona wykonana przez krakowską agencję interaktywną OPCOM.pl dostępna jest pod adresem polisa-zycie.pl.

Głównym zadaniem postawionym przed OPCOM.pl było odświeżenie korporacyjnego wizerunku Towarzystwa, wspomaganie procesów sprzedaży oraz promocji polis na życie i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych, a także budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami.

Wdrożono personalizację informacji projektując na stronie głównej trzy punkty startowe skierowane do różnych grup docelowych. Na uwagę zasługuje również zakładka edukacyjna:’Warto wiedzieć więcej’, która ma na celu popularyzację świadomości ubezpieczeniowej wśród odwiedzających witrynę klientów oraz rozpoczęcia regularnego i bezpiecznego oszczędzania z myślą o spokojnej starości.

Serwis powstał w oparciu o system CMS VERAWEB II, który umożliwia przede wszystkim zarządzanie strukturą serwisu, aktualizację wszystkich danych oraz pracę w oparciu o hierarchiczny system praw dostępu.

‘Niezmiernie cieszy fakt, iż kolejna uznana marka zaufała naszej agencji interaktywnej tworząc serwis korporacyjny – powiedział Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny OPCOM.pl. Serwis stworzony dla Polisy Życie SA dowodzi, iż czujemy się równie pewnie w realizacji kreatywnych i nagradzanych serwisów wizerunkowych jak i w tworzeniu profesjonalnych serwisów korporacyjnych dla instytucji finansowych.’

http://www.polisa-zycie.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry