Na całym świecie konsumentki mają możliwość nawiązania dialogu z ulubioną marką. Clinique on-line mówi już w 25 językach i dociera do milionów kobiet. Internet staje się osią komunikacji marketingowej większości brandów, a określenie w dużej mierze definiujące core grupy celowej brzmi: „aktywny internauta/ka”
Konsumenci chcą wiedzieć więcej, chcą rozwiewać swoje wątpliwości, zgłaszać uwagi i pomysły – dlaczego? Przede wszystkim dlatego, żeby mieć pewność , że pieniądze zainwestowane w produkt, nie okażą się zmarnowane, a po wtóre dlatego, że są zbyt inteligentni na to, by zwiodły ich pozory. Obietnice marek weryfikuje Internet. Jeśli tutaj czegoś nie ma – po prostu nie istnieje, jeśli natomiast marka w odpowiedni sposób wykorzystała potencjał interaktywnej przestrzeni – sukces sprzedażowy ma zagwarantowany.
Clinique zleciło implementację polskiej wersji serwisu agencji Digital One, która specjalizuje się w budowaniu interaktywnego wizerunku marek. Jak każda z pozostałych wersji, www.clinique.com.pl dyskretnie dostosowuje się do specyfiki danego kraju. Z drugiej zaś strony spełnia założenia postawione przez koordynującą lokalne wdrożenia centralą w Nowym Jorku, z którą Digital One prowadziło intensywną współpracę w trakcie realizacji projektu.
Launch polskiej wersji serwisu produktowego Clinique to początek współpracy Estee Lauder z agencją Digital One. Agencja wygrała bowiem przetarg na obsługę całościową portfolia marek Estee Lauder w Internecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.