SAP Polska poinformowała, że Polkomtel S.A. jest pierwszym klientem w Polsce, który posiada certyfikowany przez SAP Ośrodek Specjalizacji Klienta (ang. CCC, Customer Competence Center). Ośrodek Specjalizacji Klienta (OSK) to jednostka organizacyjna powoływana przez klienta SAP. Jako centrum specjalistycznej wiedzy, OSK wspomaga wdrożenie rozwiązań SAP, ich rozwój i serwis oraz podnoszenie jakości procesów biznesowych i systemów, w których wykorzystuje się oprogramowanie SAP.
Aby otrzymać certyfikację SAP, każdy OSK poddawany jest procedurze audytowej. Eksperci SAP szczegółowo analizują procesy i procedury serwisowe oraz sprawdzają ich efektywność. W czasie audytu, OSK w Polkomtelu otrzymał 71 punktów tj. 95% ilości maksymalnej. Do uzyskania certyfikacji wystarczyłoby 55 punktów.
Na specjalną uwagę i wyróżnienie zasługuje doskonale udokumentowana i wdrożona procedura rozwoju oprogramowania, programy szkoleniowe dla użytkowników rozwiązań SAP oraz komunikacja wewnętrzna w zakresie toczących się projektów wdrożeniowych SAP.
W OSK pracuje blisko 30 wysoko wykwalifikowanych pracowników. Wspierają oni prawie 1500 użytkowników oprogramowania SAP w 24 lokalizacjach.
„Posiadanie OSK to bliższa współpraca z SAP oraz możliwość wymiany informacji i doświadczeń z innymi organizacjami CCC na świecie w ramach społeczności CCCNet – mówi Marek Tokarski, Dyrektor Departamentu SAP w Polkomtel S.A. – Ponadto OSK umożliwia nam wypracowanie najlepszych praktyk biznesowych w ramach organizacji; szybką i efektywną obsługę zgłoszeń użytkowników końcowych oraz łatwiejsze i szybsze wdrażanie nowych rozwiązań. Równie ważną i wymierną korzyścią finansową dla firmy są niższe opłaty serwisowe.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.