8 listopada br. Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, będącej właścicielem platformy zakupów grupowych Gruper.pl. W wyniku transakcji Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie do 19 proc.
Polskapresse pierwsze udziały w serwisie Gruper.pl (10 proc.) objęła we wrześniu 2010 roku, kiedy portal miał nieco ponad 120 tys. użytkowników. Po ponad roku, Gruper.pl zajmuje stabilną drugą pozycję na polskim rynku zakupów grupowych, z prawie 1,5 mln użytkowników miesięcznie.
– Popularność i wyniki serwisu Gruper.pl potwierdzają trafność naszej zeszłorocznej decyzji – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse – Zwiększyliśmy nasze zaangażowanie w spółce, gdyż widzimy duży potencjał rozwojowy tego segmentu biznesu na rynkach lokalnych i regionalnych.
Zwiększenie udziałów Polskapresse jest związane z dalszymi planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji w regionach Polski. Gruper.pl i Polskapresse współpracują przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.