Polski dział oprogramowania IBM najlepszy w regionie

Opublikowano: 12 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Polski dział oprogramowania IBM został wybrany „Najlepszym działem w CEMA” na corocznym zjeździe działów software’owych IBM za najwyższy wzrost sprzedaży oprogramowania w regionie CEMA (Europa Centralna, Bliski Wschód i Afryka). Najbardziej znaczący udział w rekordowych wynikach miało oprogramowanie typu workstation, czyli związane z platformą unixową i intelowską. Produkty, które w największym stopniu przyczyniły się do wzrostu obrotów, to MQ Series, Tivoli, Lotus, WebSphere i DB2.

„Wyróżnienie nas jako najlepszego zespołu oprogramowania IBM w regionie jest bardzo ważne, bo uświadamia jak ważnym rynkiem jest Polska i jak duży ma potencjał. Osiągnięcie tak dobrych wyników było możliwe dzięki coraz ściślejszej współpracy z partnerami i coraz lepszemu dopasowaniu możliwości oprogramowania IBM do potrzeb polskiego rynku.” – mówi Paweł Panecki, dyrektor grupy Software w IBM Polska.

W 2001 roku IBM odnotował 34-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży oprogramowania w Polsce w porównaniu do roku 2000. Najwyższy, bo ponad 150-procentowy wzrost, osiągnęła grupa produktów do zarządzania siecią (Tivoli). IBM odnotował również bardzo dobre wyniki w sprzedaży oprogramowania do zarządzania danymi – 108 procent wzrostu, i oprogramowania middleware – 33-procent wzrostu, które w Polsce, tak jak i na świecie, stanowi największą część sprzedaży oprogramowania IBM.
Nadal utrzymuje się też wzrost sprzedaży Websphere i DB2, które, dzięki stale powiększającej się sieci partnerów IBM, są coraz szerzej dostępne na rynku.

http://www.ibm.com/pl

Sylwester KozakPolski dział oprogramowania IBM najlepszy w regionie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.