Logotec Engineering Group, producent Logotec Mobile@Connector, aplikacji, która zwyciężyła w konkursie Mobile Solutions Challenge 2003 organizowanym przez Microsoft zyskując miano najlepszego narzędzia programistycznego dla aplikacji mobilnych na świecie, zaprezentował swoje rozwiązania mobilne podczas Wireless Mobility Tour w Niemczech.
8 kwietnia w Monachium i 10 kwietnia we Frankfurcie na wspólnym stoisku z iAnywhere – światowym liderem w projektowaniu mobilnych baz danych, reprezentowany przez prezesa Jerzego Dryndosa Logotec Engineering Group zaprezentował możliwości autorskich rozwiązań mobilnych.
Najważniejszym punktem prezentacji był Logotec Mobile@Connector, który zwyciężył w konkursie na najlepszą aplikację mobilną Mobile Solutions Challenge 2003 w kategorii „narzędzia programistyczne”.
Zdobył również tytuł NET Application of the Year 2002 Award Finalist.
Jako jedyna polska aplikacja mobilna rozwiązanie to pomyślnie przeszło testy m.in. takich organizacji jak Compaq Wireless Competence Center (Rzym), Intel Wireless Competence Center (Sztokholm), Siemens PSE (Graz/Wiedeń) oraz Veritest.
– Uczestnictwo w Wireless Mobility Tour to kolejny etap promocji polskiego produktu jakim jest Logotec Mobile@Connector na rynku światowym. Dzięki tego typu działaniom naszym rozwiązaniem zainteresowane są największe firmy branży IT oferujące rozwiązania mobilne – powiedział Henryk Klimek, dyrektor marketingu Logotec Engineering Group.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.