Na rynku dostępne jest już pierwsze, polskie narzędzie sprzedawane w modelu ASP wspomagające e – mail marketing – jeden z najsilniejszych punktów efektywnej strategii promocji on-line.
SARE, bo o niej właśnie mowa, jest unikalnym, autorskim rozwiązaniem przeznaczonym dla wszystkich sektorów biznesu, zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm. Narzędzie jest pierwszym, opracowanym jedynie przez polskich specjalistów systemem. W przeciwieństwie do innych narzędzi na rynku nie jest produktem dystrybuowanym na licencji zachodniego producenta.
Wykorzystanie SARE umożliwia łatwe zarządzanie bazami danych, dostarczanie internautom wyselekcjonowanych informacji, pełną personalizację korespondencji oraz bieżące analizowanie efektów prowadzonych kampanii. Szerokie zastosowanie SARE doskonale sprawdza się przy wysyłkach newsletterów, biuletynów, kampanii mailingowych, czy marketingu wirusowego. Usprawnia zarówno komunikację i działania PR wewnątrz firmy jak i kontakty z kontrahentami. Dostępność narzędzia w modelu ASP znacznie zmniejsza koszty i umożliwia przyprowadzenie wysyłki z dowolnego komputera posiadającego dostęp do internetu. Poszczególni użytkownicy systemu zabezpieczeni są hasłem dostępu. System chroni dane oraz kontroluje przebieg każdej wysyłki – rozpoznaje błędnie podany adres e-mail, nie pozwala na przypadkową lub kilkukrotną wysyłkę jednej wiadomości.
Niewątpliwą zaletą narzędzia jest również jego rozbudowany system raportowania udostępniający szczegółowe statystyki każdej przeprowadzonej kampanii.
„SARE to narzędzie zbudowane na bazie wieloletnich doświadczeń i wiedzy zespołu OS3 multimedia. Dzięki bezcennym informacjom od dotychczasowych klientów i licznym konsultacjom udało się stworzyć narzędzie spełniające wymagania jego użytkowników i sprawdzające się w praktyce. SARE jest w tej chwili jedynym w Polsce narzędziem rodzimej produkcji, stworzonym przez polski zespół i dostosowanym do polskich realiów. Ma to z pewnością znaczny wpływ na jego funkcjonalność i cenę. Przewaga nad konkurencją opiera się również na niezawodności narzędzia, jego wszechstronnych możliwościach wykorzystania, i co najważniejsze, możliwości badania efektywności działań. Wierzymy, że wykorzystywanie SARE w e-marketingu umocni pozycję każdej firmy w nowoczesnym biznesie, pozyska nowych klientów i zacieśni więzi z dotychczasowymi partnerami.” – powiedział Sebastian Nejfeld specjalista SARE.
Dla wszystkich tych, którzy poszukują najświeższych informacji o e-marketingu, nowości i ciekawostek oraz chcą zapoznać się z ciekawymi przykładami zagranicznych kampanii mailingowych agencja przygotowała stronę internetową sare.pl.
Serwis stanowi również wyczerpujące źródło informacji o samym narzędziu – jego zastosowaniach, cenniku, zaletach, sposobie użytkowania oraz uwarunkowaniach prawnych.
Strona internetowa udostępnia wersję demonstracyjną dla wszystkich tych, którzy chcą zapoznać się z możliwościami SARE w praktyce oraz przystąpić do partnerskiej współpracy przy sprzedaży narzędzia.
Dotychczas, po miesiącu na rynku z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...