Na rynku dostępne jest już pierwsze, polskie narzędzie sprzedawane w modelu ASP wspomagające e – mail marketing – jeden z najsilniejszych punktów efektywnej strategii promocji on-line.
SARE, bo o niej właśnie mowa, jest unikalnym, autorskim rozwiązaniem przeznaczonym dla wszystkich sektorów biznesu, zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm. Narzędzie jest pierwszym, opracowanym jedynie przez polskich specjalistów systemem. W przeciwieństwie do innych narzędzi na rynku nie jest produktem dystrybuowanym na licencji zachodniego producenta.
Wykorzystanie SARE umożliwia łatwe zarządzanie bazami danych, dostarczanie internautom wyselekcjonowanych informacji, pełną personalizację korespondencji oraz bieżące analizowanie efektów prowadzonych kampanii. Szerokie zastosowanie SARE doskonale sprawdza się przy wysyłkach newsletterów, biuletynów, kampanii mailingowych, czy marketingu wirusowego. Usprawnia zarówno komunikację i działania PR wewnątrz firmy jak i kontakty z kontrahentami. Dostępność narzędzia w modelu ASP znacznie zmniejsza koszty i umożliwia przyprowadzenie wysyłki z dowolnego komputera posiadającego dostęp do internetu. Poszczególni użytkownicy systemu zabezpieczeni są hasłem dostępu. System chroni dane oraz kontroluje przebieg każdej wysyłki – rozpoznaje błędnie podany adres e-mail, nie pozwala na przypadkową lub kilkukrotną wysyłkę jednej wiadomości.
Niewątpliwą zaletą narzędzia jest również jego rozbudowany system raportowania udostępniający szczegółowe statystyki każdej przeprowadzonej kampanii.
„SARE to narzędzie zbudowane na bazie wieloletnich doświadczeń i wiedzy zespołu OS3 multimedia. Dzięki bezcennym informacjom od dotychczasowych klientów i licznym konsultacjom udało się stworzyć narzędzie spełniające wymagania jego użytkowników i sprawdzające się w praktyce. SARE jest w tej chwili jedynym w Polsce narzędziem rodzimej produkcji, stworzonym przez polski zespół i dostosowanym do polskich realiów. Ma to z pewnością znaczny wpływ na jego funkcjonalność i cenę. Przewaga nad konkurencją opiera się również na niezawodności narzędzia, jego wszechstronnych możliwościach wykorzystania, i co najważniejsze, możliwości badania efektywności działań. Wierzymy, że wykorzystywanie SARE w e-marketingu umocni pozycję każdej firmy w nowoczesnym biznesie, pozyska nowych klientów i zacieśni więzi z dotychczasowymi partnerami.” – powiedział Sebastian Nejfeld specjalista SARE.
Dla wszystkich tych, którzy poszukują najświeższych informacji o e-marketingu, nowości i ciekawostek oraz chcą zapoznać się z ciekawymi przykładami zagranicznych kampanii mailingowych agencja przygotowała stronę internetową sare.pl.
Serwis stanowi również wyczerpujące źródło informacji o samym narzędziu – jego zastosowaniach, cenniku, zaletach, sposobie użytkowania oraz uwarunkowaniach prawnych.
Strona internetowa udostępnia wersję demonstracyjną dla wszystkich tych, którzy chcą zapoznać się z możliwościami SARE w praktyce oraz przystąpić do partnerskiej współpracy przy sprzedaży narzędzia.
Dotychczas, po miesiącu na rynku z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.