Ponad 100.000 osób odwiedziło blogi MMSowe Nokii

Już ponad 100 tysięcy internautów odwiedziło, wdrożoną przez Nokia Polska we współpracy z K2, platformę blogów MMS-owych moBlog.pl.

moBlog.pl to nowatorska platforma internetowa, umożliwiająca tworzenie i prowadzenie wirtualnych pamiętników za pomocą MMSów, przesłanych na stronę WWW. Projekt łączy w sobie atuty tradycyjnych blogów, będących internetowym przebojem ostatnich lat, z preferowaną przez młodych ludzi mobilnością oraz odpowiadaniem na rosnącą popularność MMS-ów, jako formy komunikacji komórkowej.

W wyniku prostej, darmowej rejestracji, każdy internauta może założyć własną stronę mobilnego bloga, a następnie zasilać ją zdjęciami i innymi materiałami wysyłanymi MMS-em z telefonu komórkowego. Taki moblog może być też miejscem dodawania komentarzy przez prowadzącego

i jego gości.

moBlog.pl jest innowacją w polskim Internecie i jednym z pierwszych tego typu projektów w skali światowej. Unikalność usługi przełożyła się na szybko rosnącą jej popularność. W ciągu pierwszych 5 tygodni funkcjonowania, moBlog.pl odwiedziło ponad 100 tysięcy osób. Internauci założyli 9000 indywidualnych moblogów, do których przesłano ponad 6000 MMSów.

Dla wielu, moblog stał się okazją do wysłania pierwszego w życiu MMSa. Nowa platforma stała się już tematem relacji telewizyjnych – felieton o platformie można było obejrzeć 9 marca w telewizji TVN24.

Oprócz zakładania indywidualnych pamiętników, Internauci uczestniczą też w tworzeniu wirtualnych społeczności, dzięki moblogom publicznym, pozwalającym każdemu na publikowanie MMSa na wybranej stronie. W ten sposób powstał moblog www.miny.moblog.pl (konkurs na najzabawniejszą minę), www.snowboard.moblog.pl (moblog dla snowboardzistów, w którego tworzeniu biorą udział najlepsi polscy zawodnicy tej dyscypliny) oraz www.koty.moblog.pl (moblog sympatyków kotów). W najbliższym czasie platforma zostanie rozszerzona o kolejne pomysły, m.in. na najciekawszy moblog członka Club Nokia czy moblog konkursowy tworzony przy współpracy z MTV Polska.

Jak twierdzi Łukasz Lewandowski, Account Manager odpowiedzialny w K2 za ten projekt, moblog to jedno z najbardziej nowatorskich przedsięwzięć w polskim Internecie: 'Przygotowanie Moblog.pl wymagało oparcia strategii na dogłębnej znajomości cech, preferencji i modeli zachowań grupy docelowej oraz unikalnego know-how i zaplecza technologicznego. Dzięki połączeniu e-marketingu z technologią powstał projekt idealnie odzwierciedlający ideę Nokia Connecting People’

Poza przygotowaniem samej platformy, agencja K2 jest również autorem kreacji kampanii promującej moBlog.pl w Internecie.

http://www.moblog.pl

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top