Acxiom Polska uzupełnił swoje zasoby teleadresowe o aktualne informacje umożliwiające komunikację online. Firma zweryfikowała bezę posiadanych adresów e-mail oraz systematycznie ją wzbogaca o świeże rekordy gromadzone poprzez elektroniczną ankietę umieszczoną w serwisie www.kwestionariusz.pl.
Wśród 100 tysięcy osób, które zostawiły swój adres e-mail, 55 tys. respondentów podało także numer telefonu komórkowego, a 45 tys. kontakt na numer telefonu stacjonarnego. Ze wszystkimi można się także kontaktować drogą poczty tradycyjnej.
Pozyskana baza nadaje się idealnie do prowadzenia kampanii multi-channel integrujących różne kanały dotarcia do klienta tym bardziej, że zawiera także atrakcyjny profil konsumenta. Charakteryzuje się istotną nadreprezentacją osób z dochodami powyżej 4000 zł (ponad dwa więcej respondentów niż w całej bazie Acxiom).
W bazie e-mailingowej trzykrotnie częściej występują osoby młode – z przedziału wiekowego 18-24 lat, a jej trzon (60%) stanowią ludzie w wieku 25-39 lat, które posiadają duży potencjał zakupowy. 60% respondentów posiada wyższe wykształcenie, choć co szósty jeszcze studiuje, a polowa pracuje w biurach jako specjaliści w swojej dziedzinie. Co czwarta osoba to mieszkaniec miasta liczącego 100-500 tys. mieszkańców, a ponad 20% respondentów pochodzi z dużych aglomeracji miejskich (powyżej pół miliona mieszkańców).
Ponad 30% osób posiada konto internetowe w banku i korzysta równie chętnie z innych produktów finansowych takich jak: jednostki funduszy inwestycyjnych, lokaty, pożyczki czy kredyty hipoteczne. Ich gospodarstwa domowe są nieźle wyposażone w sprzęt RTV/AGD – kina domowe posiada ponad 60%, a komputer ok. 70% – w ich domach znajdziemy też zmywarki do naczyń czy kamery cyfrowe.
Co trzecia osoba jest właścicielem domu lub mieszkania, a 20% mieszka nadal u rodziny i pewnie akurat teraz rozgląda się za własnym mieszkaniem.
Respondenci z bazy email należą do osób aktywnych – ciekawych świata i nastawionych na samorealizację. Co piaty z nich spędza wakacje na terenie Europy, ale wyjeżdżają też poza Stary Kontynent, ok. 40% czyta Gazetę Wyborczą, a 15% preferuje Rzeczpospolitą oraz inne gazety finansowe. Interesują się sportem, podróżami, kulturą, chodzą do kina, słuchają muzyki. Dbają też o własny rozwój i naukę języków obcych.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.