Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl kolejny raz osiągnął znakomite wyniki. Łączna wartość sprzedanych przedmiotów na Allegro.pl w całym 2002 roku wyniosła ponad 171 milionów złotych.
Oznacza to prawie 80% wzrost w porównaniu do roku 2001.
Każdy kolejny rok działalności serwisu przynosi wzrost skuteczności sprzedaży. Podobnie było w roku 2002.
Ilość aukcji, zakończonych transakcją dochodzi obecnie do 40%. Dziennie na Allegro.pl w 2002 roku sprzedawano około 4 500 przedmiotów (w całym roku ponad 1,6 miliona). Początek 2003 roku daje powody do jeszcze większego optymizmu. Pierwsze dni roku to znaczący wzrost ilości sprzedanych przedmiotów (ponad 6 200 dziennie), a każdego dnia zakładanych jest prawie 1700 nowych kont użytkowników. Wzrost skutecznej sprzedaży o 100% w stosunku do roku 2001 świadczy o dobrej strategii rozwoju serwisu oraz o coraz większej świadomości co do możliwości wykorzystania aukcji wśród użytkowników Allegro.pl.
Obecnie serwis Allegro.pl ma zarejestrowanych ponad 730 tys. kont użytkowników, z każdym dniem przybywa ich średnio około 1700. Pod koniec grudnia serwis posiadał ponad 702 tysiące zarejestrowanych kont (31 grudnia 2001 r. – 326 tysięcy), co oznacza, że w ubiegłym roku zakładano średnio ponad tysiąc nowych kont dziennie. Do tak wysokiej ilości rejestracji przyczyniło się kilka strategicznych decyzji: odpowiednie działania marketingowe, przedłużenie umowy z portalem Onet.pl oraz nawiązanie umowy z Wirtualną Polską. W ostatnim kwartale 2002 roku Allegro wprowadziło również nowe formaty sprzedaży oraz nową platformę aukcyjną, bardziej dostosowaną do potrzeb współczesnego Internetu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.