Ponad 500 gier na komórki w INTERIA.PL

Opublikowano: 6 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W portalu INTERIA.PL wystartował serwis Gry Java, poświęcony grom na telefony komórkowe. Pasjonaci mobilnej komunikacji znajdą w nim ponad 500 gier wiodących producentów.

W zasobach serwisu – oprócz klasycznych gier logicznych i zręcznościowych – są hity znane dotąd wyłącznie w wersji na PC i konsole, m.in. Splinter Cell, Prince of Persia, jak też nowości, oparte na fabule najnowszych przebojów kinowych, np. 'Roboty' czy 'Królestwo Niebieskie'.

– Tendencje w Polsce odzwierciedlają ogólnoświatowy trend rozwojowy aplikacji Java. Coraz częściej wielkim produkcjom filmowym towarzyszy mobilny kontent. Przykładem mogą być choćby wchodzące właśnie na ekrany kin 'Roboty' – zaznacza Dariusz Łącki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z firmy MoCoHub, współtworzącej nowy serwis.

Ambicją serwisu jest nie tylko oferowanie fanom gier Java dostępu do najciekawszych i najlepszych jakościowo aplikacji, ale też stworzenie warunków do rozwoju społeczności hobbystów gier na telefony komórkowe. Ma temu sprzyjać m.in. wzbogacenie serwisu w dział News, poświęcony istotnym wydarzeniom w branży nowych technologii oraz Biuletyn Java News, dostarczający subskrybentom pełny przegląd tego, co aktualnie dzieje się w 'świecie gier'.

– W Europie Zachodniej gracze stanowią aktualnie 12% użytkowników telefonii komórkowej, przy czym prognozy mówią o 18% do 2008 r. Wszystko wskazuje na to, iż również Polskę w najbliższych latach czeka mobilny boom – przekonuje Agnieszka Sokołowska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju z firmy NITRO, drugiego z partnerów INTERIA.PL w nowym przedsięwzięciu.

Serwis Gry Java INTERIA.PL powstaje przy współpracy z firmami Platforma Rozrywki Mobilnej NITRO oraz MoCoHub. Niebawem dołączy do nich kolejny partner.

http://gryjava.interia.pl/

Sylwester KozakPonad 500 gier na komórki w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.