W 2011 roku NK.pl odnotowała wzrost przychodów o 15% w stosunku do roku poprzedniego.
Przychody z reklamy z pominięciem barterów wyniosły ponad 38 mln zł. Przychody od użytkowników, w tym przychody z gier, ponad 33 mln zł. Spółka odnotowała zysk netto na poziomie 17 mln zł.
W roku 2012 kontynuujemy strategię dywersyfikacji przychodów – będziemy szukać nowych źródeł dochodu, ale także rozwijać strumienie, które uruchomiliśmy w zeszłym roku. Na uwagę zasługuje chociażby rozwój prowadzonego przez nas działu badań, a także współpraca, jaką nawiązaliśmy w tym zakresie z TNS OBOP, powołując markę Connect. Duże znaczenie ma dla nas także rozwój sektora mobile. Już teraz jesteśmy w czołówce tego rynku, ponieważ 1,3 mln osób korzystających z mobilnej wersji naszego serwisu generuje około 170 mln odsłon miesięcznie – mówi Paweł Petkowicz, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development w Naszej Klasie.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.