Pop Basket Tour 2002

Opublikowano: 29 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Oneway stworzyła przy współpracy z Agencją reklamową Testardo-Bates serwis promocyjny Turnieju piłki koszykowej „Pop Basket Tour 2002”, który odbywa się pod patronatem Idea Pop. Serwis został wdrożony w dniu 23.04.2002 i jest dostępny pod adresem http://www.idea.pl jako część aktualnej strony Idei.

Głównym założeniem serwisu jest przekazanie informacji dotyczących turnieju. Zawartość stron to m. in. regulamin, nagrody, wyniki jak również materiały dla dziennikarzy. Serwis poprzedza intro, które jednocześnie będzie spotem reklamowym akcji emitowanym w telewizji TVN.

http://www.idea.pl

Sylwester KozakPop Basket Tour 2002

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.